نسخه جدید و آخر MSL برای اندروید

دسته:

Mobile Soccer League v1.0.29 Mod – بازی ورزشی فوتبال مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Mobile Soccer League – لیگ فوتبال موبایلی بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی – فوتبال از استودیوی بازیسازی Rasu Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز حدود 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! با نصب Mobile Soccer League برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان ؛ یک بازی فوتبالی جالب با گرافیک دو بعدی یا سه بعدی (به دلخواه شما)، کنترل اتوماتیک بازیکنان و تیم ها و بازیکنان واقعی را تجربه خواهید کرد که در ان می توانید از دو حالت بازی فوری و لیگ لذت ببرید! تمام لیگ های اسپانیا، برتر انگلستان، برتر ایتالیا، بوندس لیگا (لیگ آلمان)، برتر فرانسه و سوپر لیگ ترکیه در بازی پیش رو موجود هستند! دو حالت مختلف کنترل به شما امکان هدایت بازیکنان و تجربه یک بازی فوتبال هیجان انگیز را در بازی Mobile Soccer League به شما می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای فوتبال و ورزشی اندروید هستید که علاوه بر حجم ناچیز به صورت عالی طراحی و ساخته شده باشد بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند.

بازی Mobile Soccer League هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن یاب جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید.در اخر اینکه، بازی توسط ما تست شده و به صورت افلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.29 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



  • راهنمای نصب

    High Speed when you have soccer ball No Ads


نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دانلود آخرین نسخه 3D Pool Ball

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران