دانلود نسخه جدید و آخر Streamlabs

دسته:

Streamlabs v3.2.0-130 – اپلیکیشن استریم بازی در اندروید نسخه پرایم و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

Streamlabs عنوان یک اپلیکیشن قدرتمند در زمینه استریم بازی ها در سیستم عامل اندروید می باشد که توسط Stream labs توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از اصلی ترین خواسته های گیمر های حرفه ای به اشتراک گذاری گیم پلی و تجریبات خود می باشد. افراد بسیاری از این طریق کسب درآمد نمونه و همانند استریمر های مختلفی تنها در مدتی کوتاه بین علاقه مندان دنیای گیم به محبویت بسیاری بالایی می رسند. اما نکته ای که توجه ما را به خودش جلب می کند، هزینه بالای وسایل مورد نیاز برای استریم می باشد! برخی تصور می کنند که برای داشتن یک استریم مناسب با میلیون ها تومان برای تهیه تجهیزات هزینه نمایند، به همین دلیل از علاقه اصلی خود دست می کشند. اما همان گونه که خود نیز می دانید ما در سیستم عامل اندروید در بسیاری از مواقع با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستیم. شاید این جمله اندکی تامل برانگیز باشد اما کاربران اندرویدی به ندرت با محدودیت های بزرگ و خاص رو به رو می شوند. به همین دلیل قصد داریم که با معرفی یک استارت اپ خاص در این پست علاقه مندان به استریم و موبایل گیمر ها را وارد دنیای جدیدی کنیم. برنامه Streamlabs یک گزینه عالی برای کسانی است که علاقه زیادی به استریم بازی های گوشی های اندرویدی داشته و از طرفی نمی توانند هزینه بسیاری برای تجهیزات استریم در نظر بگیرند. این نرم افزار بی نظیر کمک می کند بدون نیاز به هیچ گونه وسیله خاصی به راحتی هرچه تمام تر استریم های با کیفیتی در بزرگ ترین پلتفرم های جهان داشته باشید. پس بهتر است این پست را از دست نداده و ما را همراهی کنید.

Streamlabs چیست و چه توانایی دارد؟!

Streamlabs یک استارت اپ قدرتمند است که کمک می کند گیم پلی هیجان انگیز بازی مورد علاقه خود را مستقیما از اسمارت فون اندرویدی با Twitch، Mixer، YouTube و سایر پلتفرم های اشتراک ویدئو در سراسر جهان به اشتراک بگذارید. نکته ای که توجه هر کسی را به خودش جلب می کند، مراحل بسیار ساده و آسان شروع استریم ها می باشد که تنها با چند بار لمس نمایشگر به پلتفرم مورد نظرتان متصل شده و استریم شروع می شود. گرچه ساده بودن مراحل شروع پخش زنده بدین معنی نیست که، امکانات ارائه شده توسط این برنامه سطحی هستند، زیرا قابلیت هایی که در اختیار ما قرار داده می شوند کمک می کنند تا هیچ گونه کمبود تجهیزات استریم را احساس نکنیم.

ورود به دنیایی جدید و تجربه نسل جدید استریم

بسیاری از کاربران معتقد هستند که برنامه Streamlabs دریچه ای به دنیای جدید را بر روی علاقه مندان به استریم و موبایل گیمر ها باز می کند. تصور کنید که در خیابان در حال راه رفتن هستید و یک اتفاق بسیار مهیج رخ می دهد؛ برای اشتراک گذاری این حادثه با دوستان تان تنها کافی است تا گوشی خود را از جیب تان در آورید و تمامی اتفاقات را با دنبال کنندگان خود در سایر پلتفرم ها به اشتراک بگذارید! بله درست متوجه شدید، کاربران این اپ هوشمند نه تنها می توانند گیم پلی بازی ها و صفحه اصلی گوشی هوشمند خود را به صورت استریم به اشتراک بگذارند، بلکه قادر خواهند بود که تمامی تصاویر دریافتی دوربین را در قالب یک اجرای زنده پخش کنند. به راحتی هر چه تمام تر بین دوربین جلو و عقب، تصاویر را سوئیچ کرده و یا اینکه منبع دریافت و پخش صدا را به دلخواه تان تنظیم کنید. به نوعی باید بگوییم که هر آن چیزی که به آن نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار داده می شود، این شما هستید که می توانید استفاده صحیح از آن ها برده و یک استریم بدون نقص را بدون هیچ گونه محدودیتی تجربه نمایید.

منعطف ترین و مدرن ترین برنامه استریم اندروید

از اصلی ترین دلایل محبوبیت برنامه Streamlabs می توان به قابلیت های متنوع و منعطفش اشاره کرد. در این نرم افزار به طیف وسیعی از ابزاری که هر نوع استریمری به آن نیاز دارد دسترسی خواهید داشت، ابزاری نظیر فیلتر ها، افکت ها، ویجت ها، باکس های نمایش پیام و هر چیز دیگری که کمک کند تعاملی خاص با دنبال کنندگان خود داشته باشید. در پایان باید اشاره کنیم هر آن چیزی که حرفه ای ترین استریمر های جهان به آن دسترسی دارند، در اختیارتان قرار داده می شود، این شما هستید که باید استفاده درستی از آن ها داشته و استریم های مهیجی را استارت کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Streamlabs اندروید :

  • شروع استریم در پلتفرم هایی نظیر Twitch، YouTube، Facebook، Loola و …
  • گزینه ای مناسب برای استریمر های بازی موبایل
  • کیفیت بسیار بالای استریم بدون نیاز به هیچ گونه ابزار خاصی
  • پخش زنده تصاویر از طریق دوربین گوشی برای استریمر ها و یا علاقه مندان به ولاگ
  • شخصی سازی محیط استریم متناسب با نیاز ها و سلیقه تان
  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از فیلتر ها، افکت ها، ویجت ها و …
  • مشاهده نظرات کاربران و داشتن تعاملی خاص با آن ها
  • قابلیت Streamlabs Cloud برای زمان قطع ناگهانی استریم و از دست دادن سیگنال اینترنت

اپلیکیشن Streamlabs با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه در گوگل پلی منتشر شده و توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نماید. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرایم این برنامه را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 3.2.0-130

    • New in this release, rewards!
    • Earn points by streaming and interacting with the app, and redeem your points on amazing rewards like multistream, themes, and more!
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران