جدیدترین نسخه Just Player

دسته:

Just (Video) Player v0.66 – اپلیکیشن مدیا پلیر کامل و قدرتمند اندروید! نسخه اصلی و رسمی برنامه تقدیم شما عزیزان

Just (Video) Player عنوان یک مدیا پلیر کامل، قدرتمند و همه کاره اندرویدی می باشد که توسط Marcel Dopita توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اصلی ترین وظیفه پخش کننده ها و یا به زبانه عامیانه تر پلیر ها، اجرای فایل های خاص در فرمت های مورد نظر ما می باشد. گرچه برای فایل های صوتی و یا ویدئویی پلیر های مختلفی وجود دارد، اما ما به کمک مدیا پلیر ها می توانید هر دو نوع این فایل ها را تنها با استفاده از یک استارت اپ اجرا نماییم. با این وجود تمامی مدیا پلیر های موجود در مارکت اندروید کارایی لازم را ندارند؛ اما در این پست قصد داریم یکی از بهترین و کامل ترین آن ها را معرفی نماییم. اگر در توضیحات خود اپلیکیشن Just (Video) Player را به عنوان برترین و کامل ترین مدیا پلیر اندرویدی معرفی کنیم به هیچ عنوان اغراق نکرده ایم! هر آن چیزی که از یک پخش کننده کامل انتظار دارید، در این نرم افزار دیده می شود. تنها کافی است تا آن را اجرا کرده و تنها با یک اشاره فایل های صوتی و یا ویدئویی مورد نظرتان را با، بالاترین کیفیت ممکن اجرا نمایید. شاید از خود بپرسید که ما به چه دلایلی این برنامه را یکی از کامل ترین مدیا پلیر های اندرویدی می دانیم؟! پس اگر این سوال نیز در ذهن شما نقش بسته است، در این پست ما را همراهی کنید.

Just (Video) Player مدیا پلیری بر اساس کتابخانه ExoPlayer

شاید سر تیتر این بخش اندکی شما را گمراه کند؛ پس بهتر است پیش از هر چیزی چند نکته کلیدی را برای شما عزیزان و همراهان همیشگی شرح دهیم. توسعه دهندگان اندرویدی برای ساخت پلیر های مورد نظرشان باید از یک کتابخانه استفاده کنند! اولین کتابخانه در دسترس، SDK یا همان کتابخانه مدیا پلیر استاندارد اندرویدی می باشد که در آن شاهد محدودیت هایی هستیم. اما دیگر کتابخانه ای که می توان آن را دنیایی از کدک های صوتی و تصویری دانست ExoPlayer می باشد. با توجه به این موضوع تمامی پخش کننده هایی که بر پایه این کتابخانه توسعه داده شده اند به شما عزیزان کمک می کنند که انواع فرمت های صوتی و یا ویدئویی را به راحتی هر چه تمام تر اجرا کنید. شما کاربران محترم نه تنها می توانید رایج ترین فرمت ها را اجرا کرده، بلکه در لیست ارائه شده توسط توسعه دهنده برنامه Just (Video) Player خاص ترین فرمت های تحت پشتیبانی نیز دیده می شوند. پس اگر جزو علاقه مندان به موزیک ها و یا ویدئو های روز دنیا هستید و قصد دارید بدون هیچ گونه مشکلی انواع فایل های مالتی مدیا را در گوشی اندرویدی تان اجرا کنید، جاست پلیر می تواند تجربه خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

بهترین گزینه برای پخش HDR

یکی از جدید ترین تکنولوژی های معرفی شده توسط اسمارت فون های جدید بازار، HDR 10 می باشد. ما برای پخش اچ دی آر 10 باید از این موضوع مطمئن باشیم که گوشی هوشمندمان از سخت افزار مناسبی برخوردار است؛ اما هر چند که گوشی ما به روز ترین سخت افزار موجود را داشته باشد، استارت اپی که برای پخش از آن استفاده می کنیم، باید بتواند تصاویر HDR 10 را به بهترین شکل ممکن اجرا کند. برنامه Just (Video) Player نه تنها از تکنولوژی اچ دی آر 10 پشتیبانی می کند، بلکه دالبی ویژن نیز یکی از فناوری های تحت پشتیبانی آن به شمار می رود.

جاست پلیر گزینه ای خاص برای علاقه مندان به فیلم های روز دنیا

در بین ما افرادی وجود دارند که روزانه ساعت ها از وقت خود را صرف مشاهده فیلم ها، سریال ها و یا جدید ترین کلیپ های روز دنیا می کنند. این دسته از کاربران نیاز به یک ابزار همه فن حریف دارند! یکی از بهترین گزینه هایی که ما می توانیم به این علاقه مندان ویدئو معرفی کنیم، برنامه Just (Video) Player می باشد. این پلیر نه تنها کمک می کند، انواع فرمت های ویدئویی و صوتی را اجرا کنید، بلکه اجازه می دهد زیر نویس ها را به فایل های ویدئویی خود اضافه کرده و یا اینکه جریان صوتی را در هنگام پخش فایل های ویدئویی تغییر دهید. علاوه بر این دیگر نکته ای که توجه ما را به خودش جلب می کند، حالت pip یا همان تصویر در تصویر است که یک پخش پاپ آپ را برای شما عزیزان فراهم می سازد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Just (Video) Player اندروید :

  • پلیری خاص بر پایه کتابخانه ExoPlayer
  • پخش انواع فایل های صوتی و ویدئویی با کیفیتی بسیار بالا
  • پشتیبانی از رایج ترین و کمیاب ترین فرمت های صوتی و ویدئویی
  • امکان افزودن زیر نویس به فایل های ویدئویی
  • تغییر جریان های صوتی در هنگام اجرای فیلم
  • پشتیبانی از HDR 10 و Dolby Vision
  • مجموعه ای از گزینه های مدیریت پخش
  • تطبیق خودکار نرخ فریم در اندروید تی وی و اندروید باکس
  • حالت پخش پاپ آپ یا همان تصویر در تصویر

اپلیکیشن Just (Video) Player با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی خاص در زمینه پخش فایل های ویدئویی و صوتی به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.2 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آن را از سرور های پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 0.66

    • Minor improvements
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید TPlayer برای موبایل

دانلود نسخه جدید TPlayer برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران