دانلود نسخه آخر App & Software Update

دسته:

App Version Software Updates v1.1.1 – اپلیکیشن هوشمند به روز رسانی برنامه ها اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه به ارزش 7.49 دلار

تمامی ما کاربران اندرویدی از نرم افزار های مختلفی برای رفع نیاز های مان استفاده می کنیم که هر کدام شان ویژگی های خاص خود را دارند. توسعه دهندگان این استارت اپ ها با به روز رسانی های مداوم تلاش می کنند که مشکلات برنامه های خود را برطرف کرده و امکانات جدیدی را به آن ها اضافه کنند. بالطبع کاربران نیز برای دسترسی به این امکانات جدید و رفع باگ ها سعی در آپدیت کردن نرم افزار های شان دارند. یکی از مشکلاتی که گاها کاربران با آن رو به رو می شوند عدم اطلاع در ارتباط با به روز رسانی برنامه ها و هم چنین دسترسی نداشتن به نسخه های جدید می باشد. از طرفی آپدیت نکردن برخی از نرم افزار ها ممکن است در طولانی مدت مشکلاتی را برای کاربر به وجود آورد. از این رو قصد داریم تا در این پست شما را با یک ابزار کاربردی در این زمینه آشنا کنیم. App Version Software Updates عنوان یک اپلیکیشن هوشمند به روز رسانی برنامه ها می باشد که توسط SG Tech App توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از توضیحات فوق نیز می توان فهمید این استارت اپ بی نظیر به شما عزیزان کمک می کند که به صورت مداوم حافظه اسمارت فون خود را اسکن کرده و از به روز رسانی های جدید برنامه های نصبی و سیستمی مطلع شوید. یکی از مهم ترین ویژگی های این اپ هوشمند نشان دادن آخرین نسخه سازگار با گوشی شما می باشد؛ به گونه ای که حتی اگر ورژن های بالاتری از یک نرم افزار منتشر شده باشد شما می توانید به راحتی از بهترین نسخه سازگار با اسمارت فون تان مطلع شوید. بر خلاف بسیاری دیگر از ابزار های مشابه تیم توسعه دهنده برای حفظ حریم خصوصی کاربران لینک گوگل پلی نرم افزار های به روز شده را در اختیار تان قرار می دهد که به طور مستقیم از طریق مارکت اندروید برنامه های خود را آپدیت کنید. نوتیفیکیشن ها از هر گونه فراموشی جلوگیری کرده و به روز رسانی ها را به طور روزانه اطلاع می دهند. علاوه بر این یک گزینه کاربردی در اختیار تان قرار دارد که به وسیله آن خواهید توانست فایل خام نرم افزار ها را استخراج کرده و علاوه بر تهیه یک نسخه پشتیبان آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذراید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه App Version Software Updates اندروید :

  • اسکن مداوم اسمارت فون و نمایش نسخه جدید برنامه های نصب شده
  • اطلاع رسانی از منتشر شدن آپدیت ها به وسیله نوتیفیکیشن
  • پشتیبانی از نرم افزار های نصب شده و سیستمی
  • نمایش سازگار ترین نسخه به روز برنامه ها با اسمارت فون شما
  • مشاهده لیستی از اپلیکیشن های نصب شده
  • گزینه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از برنامه های تان

اپلیکیشن App Version Software Updates با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 7.49 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.4 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.1

    • - Improved Version.
    • - Solved Crashes.
    • - Support added for latest android versions.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران