دانلود نسخه کامل Dragon Marathon

دسته:

Dragon Marathon: Infinite Run Mod – بازی آرکید ماراتن اژدها: رانر بی نهایت اندروید نسخه اصلی نسخه مود (جایزه نامحدود خرید رایگان انرژی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Dragon Marathon: Infinite Run نام یک بازی در ژانر آرکید است که توسط استودیو بازی سازی Morealms برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. Dragon Marathon: Infinite Run بازی ای است که گیمر ها آن را به عنوان یک بازی رانر بی نهایت می شناسند. این سبک بازی ها، یعنی بازی های رانر بی نهایت، در دهه های اخیر به یکی از پرطرفدار سبک های بازی های موبایلی تبدیل شده اند. همانطور که از نام این بازی ها هم پیداست، هیچ پایانی برای این بازی ها وجود ندارد و شما باید آنقدر در بازی پیشروی کنید تا به یک مانعی برخورد کنید و یا کشته شوید و ببازید. در حقیقت، هدف اصلی در این سبک بازی ها این است که شما سعی کنید تا جایی که می توانید در بازی پیشروی کنید و به بالاترین امتیاز ممکن دست پیدا کنید و در هر دور از بازی کردن بتوانید رکورد قبلی خودتان را بشکنید. همین ایده ساده باعث شده است تا در این سال ها توسعه دهندگان بازی های موبایلی بتوانند بازی های اعتیاد آور و سرگرم کننده زیادی را در این سبک به گیمر ها عرضه کنند که از معروف ترین آنها می توانیم به بازی هایی مثل Subway Surf و Temple Run اشاره کنیم. اما فارغ از این نام های معروف و نام آشنا، بازی هایی مثل Dragon Marathon: Infinite Run هم در مارکت اندروید پیدا می شوند که با وجود معروف نبودن، واقعاً بازی های خوش ساخت و با کیفیتی هستند و قطعاً ارزش امتحان کردن را دارند!

Dragon Marathon: Infinite Run بازی ساده و سر راستی است و شما می توانید به راحتی آن را یاد بگیرید و در عرض چند دقیقه مشغول بازی کردن شوید. در این بازی، شما کنترل یک اژدها را به عهده می گیرید که به صورت خودکار در جهان های مختلف رو به جلو حرکت می کند و از مانع ها عبور می کند و الماس ها را جمع آوری می کند و همزمان به دشمنانش هم تیر های آتشین شلیک می کند. این تقریباً تمام گیم پلی بازی است. شما باید در تمام جهان های بازی سعی کنید این اهداف را دنبال کنید و تلاش کنید تا بتوانید با پیشروی در بازی بالاترین امتیاز را به دست بیاورید و رکورد بزنید. بازی دارای ماموریت های مختلفی است که با تکمیل کردن آنها می توانید اژدهای های مختلف را آزاد کنید. هر اژدها دارای ویژگی های خاصی است که به شما کمک می کند بتوانید بیشتر در بازی پیشروی کنید و رکورد های بالاتری بزنید. به طور مثال، بعضی از اژدها ها دارای طول عمر بیشتری هستند و دیرتر کشته می شوند،‌ بعضی اژدها ها دارای سرعت بالاتری هستند و سریع تر به جلو می روند، بعضی اژدها ها دارای تیر های آتشین دوبل هستند، و غیره. شایان ذکر است، Dragon Marathon: Infinite Run علاوه بر یک گیم پلی عالی، دارای فضای گرافیکی و طراحی هنری زیبا و دوست داشتنی و صداگذاری های جالب و هیجان انگیز هم می باشد و مطمئناً می تواند تجربه رضایت بخشی را به شما ارائه کند. تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده بازی Dragon Marathon: Infinite Run را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.2

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران