دانلود آخرین نسخه پازل و فکری Merge Party

دسته:

Merge Party Mod – بازی پازل – فکری ساخت پارتی با ادغام مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Merge Part نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Tripledot Studios Limited برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Tripledot Studios Limited پیش از این هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی دارد. Merge Party هم یکی از بازی های خوب و خوش ساخت این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی سرگرم کننده و یک خط داستانی هیجان انگیز، تجربه منحصر به فردی را برای علاقه مندان به بازی های پازلی به ارمغان بیاورد. همانطور که نامش پیشنهاد می کند، این بازی در حقیقت یک بازی پازلی با مکانیزم های ادغام است. در Merge Party شما به “پنی”، که شخصیت اصلی بازی است، کمک می کنید تا بتواند بزرگترین و زیباترین پارتی ها را راه بیندازد و مشتریانش را راضی کند. شما باید با “پنی” در ماجراجویی هایش همراه شوید و سعی کنید به او کمک کنیت تا ساحل، عمارت ها، زمین های بزرگ روستایی، و انواع و اقسام مکان هایی که مشتریان می خواهند پارتی راه بیندازند را تزئین کنید و خارق العاده ترین پارتی ها را تدارک ببینید. بنابراین،‌ اگر شما هم به ماجراجویی و پارتی علاقه دارید و قصد دارید یک بازی پازلی خوب را تجربه کنید، Merge Party می تواند مناسب سلیقه شما باشد!

Merge Party یک بازی پازلی ادغام تفننی و ریلکس کننده برای پر کردن اوقات فراغت است. در طول کمپین بازی و مراحل متنوع آن، شما با کاراکتر های مختلف، که همان مشتریان “پنی” هستند، آشنا می شوید و داستان های یونیک و منحصر به فردی را تجربه می کنید. گیم پلی بازی تقریباً مشابه تمام بازی های دیگری است که با این سبک و سیاق دیده اید. در هر مرحله، بازی از شما می خواهد یک وظیفه خاصی را تکمیل کنید که مربوط به پارتی است. به طور مثال، وظیفه شما می تواند تعویض کردن پنجره ها برای زیبایی بیشتر، تزئین کردن دیوار ها با عکس، آنلاک کردن گیتار و بند موسیقی، و یا وظایف مشابه دیگر باشد. برای اینکه بتوانید این وظایف را انجام دهید، باید بتوانید یک سری آیتم ها را با هم ادغام کنید تا در نهایت به آیتم های مورد نیاز برای تکمیل وظایف تان برسید. به طور مثال، برای اینکه بتوانید مبلمان اتاق را عوض کنید، ممکن است نیاز به ۲ آیتم “دستکش کاری” داشته باشید که با ترکیب کردن چند “آچار” در چند مرحله به دست می آید. شما می توانید از طریق “جعبه ابزار” و “آیتم های بونس” که بازی در اختیار شما قرار می دهد، آیتم های مختلف را به دست بیاورید و آنها را با هم ادغام کنید. Merge Party امتیاز 3.8 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص داده است و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.0.5

    • Bug fixes & improvements.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران