نسخه جدید و کامل sugar game

دسته:

sugar game v1.7 Mod – بازی پازل – فکری دوست داشتنی و محبوب شَکَر اندروید نسخه معمولی نسخه مود (حذف تبلیغات بازی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

sugar game نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Bart Bonte برای دستگاه های موب ا یلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Bart Bonte یکی از استودیو های بازی سازی موبایلی شناخته شده در مارکت اندروید است که همیشه سورپرایز های خوبی را برای گیمر ها به ارمغان آورده است. این استودیو بازی سازی پیش از این هم بازی هایی مثل Sweet Drmzzz، Where is cat و sugar, sugar را در مارکت اندروید عرضه کرده است و با ده ها بازی و میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی بسیار موفقی را به خودش اختصاص داده است. sugar game هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با رائه یک گیم پلی پازلی جذاب و هیجان انگیز، تجربه منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد که قطعاً ارزش امتحان کردن را دارد. در این بازی، همه چیز در مورد هدایت دانه های شکر از طریق رسم خط و خطوط و جمع کردن آنها درون لیوان هاست. در sugar game شما باید بتوانید دانه های شکر را کنترل کنید و آنها را به درون لیوان ها بریزید. چالش شما هم این است که نمی توانید کاری برای کنترل مستقیم دانه های شکر به درون لیوان ها انجام دهید. هر لول با اسپری شدن دانه‌ های شکر که با تشکر از نیروی جاذبه به آرامی به سمت پایین حرکت می کنند شروع می شود. تنها راهی که برای کنترل این دانه های شکر وجود دارد، کشیدن خطوط روی صفحه برای ایجاد موانع، قیف ها، و یا هر چیز دیگری است که به ذهن تان می رسد. پر کردن لیوان ها از دانه های شکر هم همیشه هدف شما در بازی است و مقدار دانه های شکر مورد نیاز هر لیوان روی آنها مشخص شده است.

در مراحل اولیه sugar game، معمولاً فقط یک لیوان دارید که باید نگران پر کردن آن باشید، اما هر چه بیشتر در مراحل بازی پیشروی می کنید، متوجه می شوید تعداد لیوان هایی که باید پر کنید هم بیشتر می شوند. با پیشروی در مراحل بازی، مکانیزم های گیم پلی هم تغییر می کند و شما مجبور می‌ شوید از مکانیزم گرانش معکوس و مکانیزم های جالب دیگری هم برای پر کردن لیوان ها استفاده کنید. این باعث می شود بازی به مسیر خسته کننده و تکراری بودن وارد نشود. اما همچنین، این یعنی شما باید با پیچیده تر شدن مرحله ها، نحوه کشیدن خط و خطوط و کنترل دانه های شکر را تغییر دهید و تاکتیک و استراتژی متفاوتی در پیش بگیرید. در هر مرحله شما فقط به مقدار محدودی از دانه های شکر دسترسی دارید، بنابراین باید تمام تلاش تان را بکنید که این دانه ها بیرون نریزند و هدر نروند. هرچند که اگر خودتان را در شرایط سختی پیدا کردید که متوجه شدید نمی توانید کاری از پیش ببرید، می توانید از دکمه ریست استفاده کنید و مرحله را مجدداً آغاز کنید. خوشبختانه استفاده از دکمه ریست هم محدودیتی ندارد و هر چند بار که بخواهید می توانید از این دکمه استفاده کنید. در مجموع، باید گفت ایده فری-فرم پازلی این بازی که عمدتاً بر اساس آزمون و خطا طراحی شده واقعاً برای sugar game خوب کار کرده است و به همراه مکانیزم های گیم پلی نوآورانه و خلاقانه این بازی، sugar game را به یک بازی ایده آل برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل کرده است. بنابراین، اگر شما هم دنبال یک بازی خوب پازلی برای اوقات فراغت تان می گردید، مطمئناً این بازی می تواند یک بازی رضایت بخش برای اوقات فراغت تان باشد. sugar game توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.7

    • Enjoy 20 new levels! ( fix for level 120)
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران