نسخه کامل و آخر War of Wizards برای اندروید

دسته:

War of Wizards v1.15 Mod – بازی نقش آفرینی فوق العاده نبرد جادوگران اندروید نسخه معمولی نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

War of Wizards – نبرد جادوگران نام یک بازی در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیو بازی سازی PlayStal Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی PlayStal Games پیش از این بازی هم بازی های خوبی را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی خوبی دارد. War of Wizards هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با یک گیم پلی جذاب و سرگرم کننده، تجربه یونیکی را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. War of Wizards همه آن چیزی است که از یک بازی نقش آفرینی موبایلی انتظارش را دارید. اگر با بازی هایی مثل Bullet Knight: Dungeon Crawl Shooting Game و Guardians: Alien Hunter و Never Ending Dungeon – IDLE RPG آشنا باشید تقریباً می توانید حدس بزنید در این بازی با چه چیز هایی رو به رو هستید. کمپین War of Wizards شما را وارد جهانی پر از سیاهچاله ها، اژدها ها، و هیولا ها می کند و از شما می خواهد به همراه جنگجویان تان سرزمین “ازگارد” را از دست نیرو های شیطانی نجات دهید. ماجراجویی شما در بازی War of Wizards سراسر هیجان خواهد بود و روند پرسرعت بازی این هیجان را چند برابر خواهد کرد. سیستم مبارزاتی بازی بسیار آسان است و کاراکتر شما و جنگجویان تان تمام حملات را به صورت خودکار انجام می دهند. این باعث می شود بار سنگینی از روی دوش تان برداشته شود اما همچنان کنترل کاراکتر تان به عهده خود شماست. شما باید کاراکتر تان را حرکت دهید تا در پوزیشن مناسبی قرار بگیرد و علاوه بر اینکه بتواند از حملات دشمنان اجتناب کند، بتواند به دشمنان هم حمله کند. البته منظور از حمله همان تیراندازی های خاص کاراکتر تان است که در طول بازی با این نوع حملات بیشتر آشنا خواهید شد. سیستم درخت مهارت هایی که در بازی های معمول نقش آفرینی شاهد آن هستیم برای کاراکتر تان استفاده نشده است اما در هر مرحله که پیروز می شوید می توانید به بعضی از مهارت ها دسترسی داشته باشید که ویژگی جدیدی به کاراکتر تان اضافه می کند یا ویژگی های قبلی اش را تقویت می کند. این مهارت ها بسیار متنوع هستند و هرچه بیشتر در بازی پیشروی کنید می توانید به تعداد بیشتری از آنها دسترسی داشته باشید.

این نوع سیستم پیشرفت بازی War of Wizards ،در کنار تنوع بالای مراحلش، باعث می شود هیچوقت از بازی کردن خسته نشوید و همیشه برای دسترسی به مهارت جدید و ورود به مراحل بعدی تلاش کنید. نکته جالب تر این است که جنگویان شما هم می توانند به مهارت های جدیدی دسترسی پیدا کنند و ویژگی های جدیدی داشته باشند و یا ویژگی های قبلی شان را تقویت کنند. شایان ذکر است، جنگجویان می توانند تجهیزات جدید هم داشته باشند. اما از آن سو، سیستم درجه سختی بازی هم آنقدر ها کار را برای شما آسان نمی کند و ماجراجویی شما در این بازی با چالش های خاص خودش همراه خواهد بود. در هر مرحله ،به صورت تصاعدی، دشمنان تان قوی تر می شوند و کشتن آنها دشوار تر می شود. ضمناً، در هر چند مرحله هم با یک باس بسیار قدرتمند دست و پنجه نرم می کنید و یک مبارزه تمام عیار را در پیش می گیرید. هر باس با باس دیگر متفاوت خواهد بود و پترن های حرکتی و حجومی متفاوتی خواهد داشت که کار را بیش از پیش برای شما دشوار می کند. خوشبختانه کنترل ها در ساده ترین حالت خود هستند و همانطور که اشاره ای هم داشتیم، تمام حملات به صورت خودکار انجام می شوند و شما فقط باید از طریق جوی استیک مجازی کاراکتر اصلی را هدایت کنید. فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری کاراکتر ها و بخش های مختلف جهان بازی به بهترین نحو ممکن انجام شده است. انیمیشن ها و افکت ها و نورپردازی های بازی هم در نوع خودشان خوب کار شده اند و جلوه های بصری کم نظیری را برای این بازی به وجود آورده اند. صداگذاری ها هم واقعاً فوق العاده هستند و تکمیل کننده تمام ویژگی های خوب این بازی هستند و War of Wizards را به یکی از بهترین بازی های ژانر نقش آفرینی تبدیل می کنند. War of Wizards توانسته از میان آراء‌ گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.0 از 5.0 را به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد آن را در دو نسخه اصلی و مود شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : در نسخه مود برای بی نهایت شدن الماس به بخش فروشگاه بروید و الماس بخرید.



  • تغییرات نسخه 1.15

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر SAO MD

دانلود نسخه آخر SAO MD

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران