دانلود جدیدترین نسخه Hero Shooter

دسته:

Hero Shooter v1.0.4 Mod – بازی اکشن سرگرم کننده “تیرانداز قهرمان” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول و طلای بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Hero Shooter – تیرانداز قهرمان دومین بازی استودیوی نوپایی به نام Fungoodgames است که به شکل رایگان در سبک اکشن در گوگل پلی به انتشار رسیده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است. مثل همیشه و همزمان با انتشار یک بازی دیگر در سطح وب برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به تهیه، بررسی و آماده سازی آن کرده ایم و آخرین نسخه اش را در کنار یک نسخه مود به شکل انحصاری برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. Hero Shooter یک بازی اکشن مینیمالیستی است که المان های کلی آن بیشتر از اینکه بخواهد به بازی های اکشن و هیجان انگیز و پر زد و خورد مربوط باشد به یک بازی تفننی اما با سبک و سیاقی چالش برانگیز مرتبط است. این بازی هم مثل ده ها بازی مشابه دیگر از عناوین قدیمی تر در این سبک مثل Archero و یا Tales Rush الگوبرداری شده و سبک و طراحی هایی مشابه آن ها دارد. نه فقط در بخش طراحی ها، بلکه حتی در قسمت نام گذاری و ماهیت کلی و داستان بازی هم شاهد این تقلید از بازی های معروف در این سبک هستیم. با این حال باید گفت که بازی Hero Shooter بدون شک یکی از بهترین و خوش ساخت ترین ها در همین سبک محسوب می شود چرا که ویژگی های نسبتاً جالبی داشته و کلیت آن نسبت به بازی های دیگر مدرنیزه تر است. همچین باید گفت که قابلیت های خوب زیادی هم در این بازی وجود دارند که باعث می شود این بازی را یک عنوان تکامل یافته و حرفه ای در سبک اکشن به حساب بیاوریم.

بازی Hero Shooter عملاً هیچ داستان خاصی ندارد و صرفاً به نبردهای شخصیت قهرمان بازی در نقش مأمور ویژه با تبهکاران و خلافکاران خلاصه شده است. شما در نقش این شخصیت باید به مقر دشمن رفته و آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید تا این باند خلافکاری بزرگ را منهدم کنید. هر مرحله از بازی شامل یک نبرد کوتاه بین شما و افراد دشمن است. کار شما فقط حرکت دادن شخصیت بازی به اطراف است و این کار با کمک یک کنترلر مجازی 360 درجه روی صفحه امکان پذیر است. کافیست تا انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به سمت مورد نظر ببرید تا شخصیت بازی هم به همان سمت حرکت کند. برای شلیک کردن به دشمنان باید حتما سر جای خود بایستید. چالش اصلی Hero Shooter همین بخش است چرا که تا زمانی که در حال حرکت به اطراف هستید، شخصیت شما قادر به شلیک کردن نیست. شما باید با زمان بندی صحیح و عکس العمل های به موقع حرکت کنید و بایستید تا هم بتوانید به دشمنان شلیک کنید و هم از حملات آن ها در امان باشید. در هر مرحله از بازی تیرانداز قهرمان همچنن جعبه و بشکه هایی برای کاور گرفتن وجود دارند که با قرار گرفتن پشت آن ها می توانید برای لحظاتی از شر حملات دشمنان در امان باشید. بازی Hero Shooter دارای سیستم ارتقاءرسانی خیلی خوبی است که در آن می توانید بخش های مختلف مثل مهارت ها و توانایی های شخصیت قهرمان، سلاح ها و تجهیزات بازی را در چندین سطح ارتقاء دهید. شما همچنین می توانید با کمک الماس هایی که در بازی کسب می کنید جعبه های مخصوص و ویژه داخل بازی را خریداری کنید و از آیتم های خاص استفاده کنید و یا اقدام به خرید سکه های بازی کنید. برای دانلود آخرین نسخه بازی Hero Shooter همین حالا به دانلود باکس اپلیکیشن یاب در ادامه بروید و از طریق لینک های مستقیم این بازی را دانلود کنید.



  • تغییرات نسخه 1.0.4

    • Initial Release
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران