دانلود نسخه جدید Smashy Road Wanted برای اندروید

دسته:

Smashy Road: Wanted v1.4.5 Mod – بازی اکشن و آرکید سرگرم کننده جاده تصادف اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Smashy Road: Wanted یک بازی اکشن – آرکید سرگرم کننده و محبوب از استودیوی بازیسازی Bearbit Studios B.V مخصوص اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین نسخه اش به همراه مود برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شما قرار دارد. داستان کلی بازی در مورد تلاش برای دستگیری شما توسط عده ای خاص از پلیس ها است! شما می بایست از دست گروه ویژه پلیس، جیپ های ارتشی و تانک ها فرار کنید تا بتوانید زنده بمانید! بنظرتان چقدر دوام می آورید!؟ مهارت های خود در رانندگی را بیشتر و بیشتر کنید و سعی کنید قفل 30 ماشین موجود در این بازی را باز کنید تا بتوانید با سرعت بیشتری از دست پلیس ها فرار کنید! از میان صحرا، چمن زارها و محیط های شهری یا حتی مناطق سری عبور کنید و علاوه بر فرار از دست پلیس ها به کسب جایزه بپردازید. چندین ماشین مختلف در دسترس است که می توانید با ان ها رانندگی کنید! با سرعت بالا برانید و یک بازی آرکید مهیج را تجربه کنید! برای جلوگیری از تکراری شدن محیط بازی، توسعه دهنده تصمیم گرفته است محیط های بازی به صورت اتفاقی ایجاد و بارگزاری شوند که خود هیجان را دو چندان کرده است! اگر از علاقه مندان به بازیهای فرار از دست پلیس با ماشین هستید بدون شک این بازی نظرتان را جلب میکند!

بازی Smashy Road: Wanted تا به امروز بیش از ده میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند. از ویژگی های کلیدی بازی می توان به مواردی چون در دسترس بودن ده ها ماشین مختلف برای باز کردن، تولید اتفاقی محیط های بازی و شانس سر در آوردن از مکان های سری، رفتارهای خاص برای هر خودرو، دارای گرافیک پیکسلی و افکت های صوتی عالی، طراحی خوب و دوست داشتنی اشاره کرد. شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در آخر اگر مایل بودید با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن یاب دانلود بکنید و برای روزها به گوشی میخکوب باشید.



  • تغییرات نسخه 1.4.5

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران