دانلود نسخه آخر IDAGIO

دسته:

IDAGIO – Classical Music Streaming v3.0.4 گنجینه آنلاین غنی و کامل موسیقی کلاسیک با بهترین کیفیت ممکن مخصوص اندروید نسخه پرمیوم برنامه با دسترسی به تمامی امکانات و قابلیت ها

موسیقی یک هنر متعالی است که در انواع سبک ها و شاخه ها گسترش یافته است. امروزه برای هر نوع سلیقه ای می توان یک نوع سبک خاص از موسیقی را پیدا کرد، برای همین هم هست که موسیقی اینقدر پر طرفدار است. یکی از سبک های موسیقی، موسیقی کلاسیک است. همانطور که از نام آن هم مشخص است، موسیقی کلاسیک به نوعی از موسیقی اطلاق می شود که به لحاظ زمانی از بقیه سبک های موسیقی قدیمی تر باشد. اولین آثار موسیقی کلاسیک را می توان در سال های سده 500 میلادی در اروپا مشاهده کرد. خواستگاه این نوع موسیقی قاره اروپاست و بهترین هنرمندان و آثار موسیقی کلاسیک نیز در این قاره ظهور کرده اند. قطعات موسیقی کلاسیک معمولا به صورت سمفونی اجرا می شوند و تماما بدون کلام هستند. این قطعات از طریق اسناد به جا مانده از سازندگانشان، در اختیار ما قرار گرفته اند. معمولا با شنیدن نام موسیقی کلاسیک، به یاد نوابغ این سبک مثل بتهوون، موتزارت و باخ میفتیم اما موسیقی کلاسیک تنها محدود به این هنرمندان نیست و موزیسین های بسیاری را می توان پیدا کرد که در این شاخه از موسیقی فعالیت کرده و آثار زیبایی هم دارند. اگر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید و همیشه به دنبال شنیدن قطعات بیشتر از این سبک هستید، اپلیکیشنی که امروز خدمت شما معرفی می کنیم را از دست ندهید. IDAGIO – Classical Music Streaming عنوان یک اپلیکیشن برای استریم موسیقی کلاسیک و دسترسی به آرشیو بی نظیری از قطعات موسیقی کلاسیک، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Classical Music Streaming – IDAGIO توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با نصب این برنامه به بیش از دو میلیون قطعه موسیقی دسترسی خواهید داشت که با یک سیستم هوش مصنوعی همراه شده است تا آهنگ های مورد علاقه شما را پیدا کرده و پیشنهاد دهد. IDAGIO توسط یک تیم حرفه ای در سطح جهانی با بیش از 80 متخصص پرشور در زمینه موسیقی، فناوری، تجارت و طراحی ساخته شده است و با بالاترین کیفیت ممکن (FLAC) قطعات موسیقی را ارائه می دهد. قسمت جستجو در این برنامه بسیار کارآمد و هوشمند طراحی شده است تا به آسانی بتوانید هر چیزی را که می خواهید پیدا کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه IDAGIO – Classical Music Streaming اندروید :

  • گشت و گذار در کالکشن های جامع با قابلیت فیلتر آهنگساز، نام قطعه، ارکستر، نوازنده و ….
  • قابلیت مقایسه اجرای کنسرت و ارکستر یک قطعه به آسانی
  • ارائه قطعات کلاسیک جدید به صورت میکس های شخصی سازی شده در هر هفته
  • دارای انواع پلی لیست ها که توسط حرفه ای ها و هنرمندان موجود در جامعه استفاده کنندگان اپلیکیشن ایجاد شده اند.
  • قابلیت استفاده به صورت آفلاین
  • پشتیبانی از بهترین کیفیت پخش آهنگ ها (MP3 320kbps or FLAC 16bit 44.1kHz)
  • قابلیت اتصال به سیستم های پخش و استریم مثل Sonos, Chromecast, Bluesound یا Burmester

اپلیکیشن IDAGIO – Classical Music Streaming در بیش از 190 کشور جهان مشترک دارد و بیش از 1.5 میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.0.4

    • * Redesigned and improved Browse page
    • * Timeline of the main periods and their personalities
Hungama

Hungama

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران