دانلود نسخه جدید و آخر Grand Fishing Game

دسته:

Grand Fishing Game Mod – بازی شبیه سازی دنیای بزرگ ماهیگیری اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Grand Fishing Game – hunting simulator fish hooked نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Black Bears برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Black Bears پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های فوق العاده ای مثل Towerlands و Chicago Tribune را داشته است و کارنامه بازی سازی موفق و تحسین برانگیزی دارد. دنیای بزرگ ماهیگیری هم یکی از جدید ترین بازی های این استودیو بازی سازی است که توانسته با ارائه یک گیم پلی ساده و سرگرم کننده، تجربه یونیک و منحصر به فرد دیگری را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد. همانطور که احتمالاً از نامش هم می توانید حدس بزنید، Grand Fishing Game اساساً یک بازی شبیه سازی ماهیگیری است و اگر شما هم از علاقه مندان به ماهیگیری باشید، این بازی می تواند شما را تا مدت ها سرگرم کنند. Grand Fishing Game محیط بسیار زیبا و واقعگرایانه سه بعدی دارد و شما را به دل طبیعت می برد و مشغول ماهیگیری می کند. شما می توانید به محیط های ماهیگری مختلف در برکه ها، رودخانه ها، دریا ها، و اقیانوس ها بروید و انواع و اقسام ماهی های مختلف را صید کنید. بنابراین، اگر می خواهید یک بازی شبیه سازی ماهیگیری واقعگرایانه را تجربه کنید، Grand Fishing Game می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد!

Grand Fishing Game – hunting simulator fish hooked دارای ویژگی های شگفت انگیزی است که باعث می شود این بازی با بازی های دیگر این سبک متمایز شوند. علاوه بر یک فضای گرافیکی عالی که پیش تر به آن اشاره کردیم، دنیای بزرگ ماهیگیری دارای یک گیم پلی ریلکس کننده و کژوال است و از کنترل های تک انگشتی استفاده می کند. بنابراین، این بازی بهترین گزینه برای پر کردن اوقات فراغت شما و سرگرم شدن است. باید گفت، در این بازی تنوع کم نظیری از گونه های مختلف ماهی ها برای صید کردن هم وجود دارد. از ماهی های معمولی گرفته، تا ماهی های اگزاتیک مثل اره ماهی، شما می توانید همه نوع ماهی ای در این بازی ببینید و آنها را صید کنید. شایان ذکر است، این بازی فقط یک بازی تک نفره نیست. دنیای بزرگ ماهیگیری یک بازی آنلاین است و شما می توانید به راحتی به اینترنت متصل شوید و دوئل های چالش برانگیز و هیجان انگیزی را با رقبای تان از سرتاسر جهان انجام دهید و مهارت های خودتان را در ماهیگری تست کنید. این بازی، از یک سیستم ارتقاء بسیار عالی هم استفاده می کند و شما این امکان را خواهید داشت که بتوانید تجهیزات و ابزار ماهیگیری خودتان را ارتقاء‌ دهید و ماهی های کمیاب را هم در بازی صید کنید. در مجموع، Grand Fishing Game یک بازی بسیار عالی و خوش ساخت شبیه سازی ماهیگری است و قطعاً می تواند رضایت شما را جلب کند و ما بدون تردید پیشنهادش می کنیم. تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد بازی Grand Fishing Game – hunting simulator fish hooked را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در دو نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.1.9

    • Grand Fishing Game 1.1.9
    • In this version:
    • - Fishing has become more realistic! Fish habitat and tackle set now affect fishing efficiency;
    • - New fishing gear has been added. Unlock, change, upgrade and combine their power-ups for successful fishing!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران