دانلود نسخه جدید Nom Plant برای اندروید

دسته:

Nom Plant v1.5.1 Mod – بازی آرکید و تفننی “گیاه گرسنه” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Nom Plant – گیاه گرسنه نام یک بازی فوق العاده زیبا و خلاقانه از استودیوی معروف و مطرح Lucky Kat Studios هلندی، سازنده آثار پرمخاطبی مثل Kaiju Rush ، Cure Hunters ، Road Warriors و یا Trigger Heroes می باشد که به شکل کاملاً رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای توسعه داده شده و برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی به انتشار رسیده است. Nom Plant ایده ای ساده اما فوق العاده سرگرم کننده دارد که با یک طراحی منحصر به فرد و فانتزی و گیم پلی جذاب و دوست داشتنی ترکیب شده تا نتیجه نهایی یک بازی خیلی خوش ساخت و زیبا باشد. در این بازی که کلیت آن بر اساس رکوردزنی و ثبت رکوردهای بهتر می باشد، شما باید به یک گیاه کمک کنید که با خوردن سکه و آیتم های دیگر رشد کرده و بزرگ و بزرگ تر شود! برای این کار این گیاه از سمت پایین به سمت بالا حرکت می کند و در بین مسیر می بایست آیتم های اصلی و امتیازی را بخورد. وظیفه شما کنترل این گیاه به شدت گرسنه است که سیرشدنی نیست! کار شما این است که انگشت خود را روی صفحه گذاشته و به اطراف تکان دهید. وقتی انگشت خود را به هر سمتی ببرید، گیاه نیز به آن سمت متمایل می شود. به همین شکل باید سعی کنید گیاه را در مسیر هدایت کنید و از بین موانع عبور دهید. در بین راه چیزهای زیادی برای مانع شدن حرکت این گیاه مثل تیغ های مرگبار یا تکه سنگ های بزرگ وجود دارند. شما باید با عکس العمل سریع سعی کنید این گیاه را از ما بین این موانع عبور دهید و همچنین آیتم های بازی را نیز دنبال کرده و جمع آوری کنید.

بازی زیبای Nom Plant عنوانی فانتزی و رکوردزنی است و همانطور که اشاره شد ملاک اصلی در آن ثبت رکوردهای بهتر می باشد. اما بعد از اینکه مدتی بازی کنید، کم کم شرایط سخت بازی پدیدار شده و گیم پلی آن از حالت تفننی و آرکید به یک بازی چالش برانگیز و دشوار تبدیل می شود! در Nom Plant می توانید در بین راه پول و سکه جمع آوری کنید و با پول های به دست آمده اقدام به آنلاک کردن شخصیت ها (گیاهان) جدید کنید. ده ها مدل بامزه و جالب از گیاهان در این بازی وجود دارند که می توانید هرکدام از آن ها را با پول ها و آیتم های امتیازی آنلاک و خریداری کنید. Nom Plant از نظر گرافیکی بسیار عالی بوده و طراحی های پرجزئیات و HD آن در اولین نگاه به خوبی جلوه نمایی خواهند کرد! طراحی های کارتونی و فانتزی و بسیار رنگارنگ این بازی می تواند برای کودکان به شدت جذاب و دوست داشتنی باشد اما این مورد بدین معنی نیست که بازی گیاه گرسنه یک بازی برای کودکان است! ظاهر فانتزی این بازی شاید اینطور به نظر برسد اما گیم پلی چالش برانگیز و رقابتی آن یقیناً اینطور نخواهد بود. فکر می کنید چقدر بتوانید در این بازی دوام بی آورید؟ فکر می کنید بتوانید چه امتیازی به ثبت برسانید؟ اگر به دنبال یک بازی کم حجم، جذاب، سرگرم کننده و تفننی هستید و در عین حال می خواهید یک چالش جالب را نیز تجربه کنید Nom Plant را از دست ندهید. آخرین آپدیت این بازی به همراه نسخه مود شده آن همینک از سرورهای سریع اپلیکیشن یاب آماده دانلود هستند. همچنین توصیه می کنیم پیش از دانلود نگاهی به ویدئوی تریلر بازی بی اندازید تا به خوبی با نحوه کلی بازی آشنا شوید. Nom Plant بیش از 1 میلیون دانلود به ثبت رسانده و امتیاز فعلی آن امتیاز 4.5 از 5.0 می باشد.



  • تغییرات نسخه 1.5.1

    • New Plants
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران