دانلود آخرین نسخه Galactory - Sandbox Simulator

دسته:

Galactory – Sandbox God Simulator V1.5.1 Mod – بازی گالاکتوری – شبیه سازی خدا اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت = خرید رایگان) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Galactory – Sandbox God Simulator نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی STAVRIO LTD برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی STAVRIO LTD یک استودیو بازی سازی تازه وارد در مارکت اندروید است و Galactory – Sandbox God Simulator در حقیقت اولین تجربه بازی سازی STAVRIO LTD در مارکت اندروید است. Galactory – Sandbox God Simulator یک بازی استراتژیک خلاقانه است که ویژگی های بسیار جالب آن، امکانات زیادی را از بعد گیم پلی برای گیمر ها فراهم کرده است. این بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده شما را در نقش یک خدا قرار می دهد و به شما اجازه می دهد جهان خودتان را بسازید و تقریباً هر کاری که دلتان می خواهد با آن انجام دهید. این ایده جدید نیست، اما برای این بازی خوب جواب داده است و Galactory – Sandbox God Simulator را به یکی از بازی های خوب ساختن امپراطوری و تمدن و تکامل جهان تبدیل کرده است. در این بازی شما می توانید به سیاره ها زندگی ببخشید و آنها را پر از حیوانات، جنگل ها، مراتع، دریا ها، و انسان ها کنید. فضای گرافیکی پیکسلی ای که در این بازی وجود دارد به همراه صداگذاری های ۸ بیتی، اتمسفر خاص و منحصر به فردی را برای این بازی ایجاد می کند و یک بازی نوستالژیک را برای گیمر هایی که به بازی های دهه های ۸۰ و ۹۰ میلادی علاقه دارند به ارمغان می آورد. بنابراین، اگر دوست دارید در نقش خدا باشید و به سیاره ها زندگی ببخشید، این بازی دقیقاً همان چیزی است که شما می خواهید!

شما در Galactory – Sandbox God Simulator می توانید قوانین خودتان را وضع کنید. شما می توانید هر سیاره ای را به دلخواه خودتان انتخاب کنید و جمعیت ساکنان آن را افزایش دهید. سرنوشت سیاره ها در دستان شماست. انسان، مرغ، خوک، گوسفند، و… موجوداتی هستند که می توانند روی سیاره ها باشند. از آنجایی که هر سیاره ای تهدیدات خاص خودش را دارد، شما وظیفه دارید از تمدن هایی که در سیاره ها شکل می گیرند در برابر تهدید ها محافظت کنید. شما می توانید با ساخت و ساز و رشد و توسعه تمدن ها، آنها را در برابر تهدید ها ایمن کنید و حتی با فتوحات مختلف، تمدن ها را بزرگ تر کنید تا یک تمدن مدرن و اقتصادی بزرگ شکل بگیرد. شما می توانید تمدن ها را نابود هم بکنید. بله، درست است. شما می توانید با فراخواند یک زلزله هولناک، یک سیل سهمگین، یک بارش شهاب سنگ وحشتناک، یک فوران آتش فشان مهیب و بزرگ، و یا یک ویروس خطرناک کشنده آخرالزمان را فرا بخوانید و دریا ها و خشکی ها را در هم بکوبید و بزرگ ترین تمدن ها را در یک چشم بهم زدن نابود کنید. هر چه باشد، شما در این بازی خدا هستید و می توانید هر کاری انجام دهید. تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده بازی Galactory – Sandbox God Simulator را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های زیر در انتهای مطلب دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5.1

    • Fixed minor bugs
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران