دانلود جدیدترین نسخه Diseases Dictionary

دسته:

[Disorder & Diseases Dictionary v3.9 [Ad Free – اپلیکیشن دیکشنری کامل بیماری ها مخصوص اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل به ارزش 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

تمام ما انسان ها در طول زندگی خود یک یا چند بار بیمار می شویم؛ این بیماری ممکن است جزو بیماری های رایج باشد و یا این که ممکن است نیاز به طی کردن مراحل خاص خود برای بهبودی باشند. اگر توجه داشته باشید تمام ما قصد داریم پیش از مراجعه به پزشک سعی در شناخت بیماری مان کنیم! در اکثر موارد فرد بیمار اقدام به جست و جو در اینترنت می کند تا بتواند اطلاعات خاصی در مورد بیماری اش به دست آورد، اما یکی دیگر از بهترین گزینه ها را می توان استفاده از دیکشنری های پزشکی دانست. Disorder & Diseases Dictionary عنوان یک دیکشنری کامل بیماری ها می باشد که توسط ufostudio برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این دیکشنری با داشتن یک دیتابیس کامل حاوی لیستی از اختلالات و بیماری های پزشکی است که تمامی اطلاعات در مورد علائم، درمان و بسیاری از اصطلاحات پزشکی می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این استارت اپ که توجه هر کسی را به خود جلب می کند آفلاین بودن آن می باشد ؛ به گونه ای که برای دسترسی به اطلاعات موجود هیچ گونه نیازی به اینترنت نیست. این کتاب قادر است به عنوان یک مشاور بالینی برای تشخیص بیماری عمل کند. اگر قصد دسترسی به اطلاعات یک بیماری خاص را دارید، می توانید نام آن را جست و جو نموده و به یک شرح کامل از آن دست یابید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Disorder & Diseases Dictionary اندروید :

  • شرح مفصلی از تمامی بیماری ها همراه با علائم، علل، عوارض، درمان ها و دارو ها و …
  • تابع جست و جو برای یافتن اطلاعات مورد نظرتان تنها با یک اشاره
  • دسترسی کاملا آفلاین به تمامی اطلاعات موجود
  • ایجاد لیست علاقه مندی ها برای دسترسی به اطلاعات خاص مورد نظرتان
  • مجموعه ای از اصطلاحات پزشکی برای افزایش دایره واژگان تخصصی

اپلیکیشن Disorder & Diseases Dictionary با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است تا با پرداخت درون شبکه 1.99 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات اش را از لینک های مستقیم وبسایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید. این برنامه برای اولین بار در ایران حضورتان معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 3.9

    • update android api
    • fix app stabilization
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران