دانلود Presets for Lightroom mobile Koloro برنامه ایستگاه های از پیش تنظیم شده لایتروم اندروید

دسته:

Presets for Lightroom mobile – Koloro v4.8.0 – اپلیکیشن ایستگاه های از پیش تنظیم شده لایتروم اندروید نسخه وی آی پی به ارزش 11.99 دلار برای اولین بار در وب سایت های فارسی زبان

یکی از موفق ترین شرکت های نرم افزاری در زمینه معرفی ابزار ویرایشی، شرکت بزرگ آدوبی می باشد. همه ما این شرکت را با نام یکی از معروف ترین و پر طرفدار ترین محصولات اش می شناسیم. فتوشاپ بی شک توانا ترین و بهترین نرم افزار در زمینه ویرایش تصاویر می باشد. محبوبیت بالای این برنامه و به دنبال آن توجه شرکت به مخاطبین اش، باعث شده است که تیم توسعه دهنده چند نسخه اندرویدی از برنامه های معروف و محبوب این شرکت را برای سیستم عامل اندروید معرفی نمایند. یکی از بهترین این نرم افزار ها در این سیستم عامل برنامه قدرتمند لایتروم می باشد. گرچه وب سایت اپلیکیشن یاب به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان این استارت اپ فوق العاده را در پست های گذشته در اختیار شما عزیزان قرار داده است. مجموعه گزینه های ویرایشی موجود در این استارت اپ را می توان بی نظیر دانست؛ با این حال به دلیل گستردگی بالای این گزینه ها داشتن یک تخصص در زمینه ویرایش تاثیر بسیاری در نتایج خروجی دارد. همین گستردگی باعث شده است که بسیاری از کاربران مبتدی قادر به رفع نیاز های خود نباشند به همین دلیل قصد داریم که یک نرم افزار مکمل را برای لایتروم اندروید معرفی نماییم. Presets for Lightroom mobile – Koloro عنوان یک اپلیکیشن مجموعه ایستگاه های از پیش تنظیم شده لایتروم می باشد که توسط cerdillac توسعه و در گوگل پلی معرفی شده است. همان طور که اشاره کردیم این اپ هوشمند یک راهکار مناسب برای برطرف سازی نیاز های خود به ویرایش تصاویر در اسرع وقت می باشد. پس از نصب مجموعه ای از گزینه های از پیش تنظیم شده در اختیار شما عزیزان قرار داده می شود که استفاده از آن ها نه تنها سرعت ویرایش عکس ها را ارتقاء خواهد داد بلکه کیفیت ویرایش را تا حد قابل توجهی افزایش می دهد. علاوه بر ایستگاه های از پیش تنظیم شده برای عکس ها چندین گزینه نیز برای ویرایش ویدئو ها در دسترس است که کمک می کند بر روی فایل های خود مانور ویژه ای بدهید. برخی از کاربران تصور می کنند که مجموعه امکانات این استارت اپ تنها به فیلتر های موجود محدود می شود؛ اما باید گفت که نه تنها فیلتر ها بلکه بیش از 20 ابزار جدید نظیر HSL، split tone و … در اختیار تان قرار داده خواهد شد. تمامی پروژه های ویرایشی شما در دیتابیس و تاریخچه این نرم افزار ذخیره می شوند و کنترل کاملی روی آن ها خواهید داشت. با این وجود قادر خواهید بود پروژه های خود را برای ویرایشی دوباره بازگردانی کنید و یا اینکه آن ها را تنها با یک بار لمس صفحه نمایش حذف نمایید. بهتر است این مکمل هوشمند برنامه لایتروم شرکت آدوبی را از دست نداده و برای دریافت آن به باکس دانلود مراجعه کنید.

اپلیکیشن Presets for Lightroom mobile – Koloro با توجه به مجموعه امکانات اش و هم چنین فراهم سازی دسترسی کاربران به ایستگاه های از پیش تنظیم شده توانسته است امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از وب سایت بزرگ و پر محتوای اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 4.8.0

    • You can now adjust the angle of the screen to correct the distortion caused by perspective.
    • The Loire filter pack is newly added, bringing you a gentle and retro tone.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران