دانلود آخرین نسخه مسابقه ای Stock Cars

دسته:

Stock Car Racing v3.6.3 Mod – بازی ماشین سواری مهیج مسابقات اتومبیل رانی اندروید نسخه معمولی نسخه مود (خرید رایگان همه آیتم های پولی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Stock Car Racing نام یک بازی در ژانر مسابقه ای است که توسط استودیو بازی سازی Min i cades Mobile برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Minicades Mobile پیش از این بازی هم بازی های خوب دیگری را برای گیمر ها در مارکت اندروید منتشر کرده است و کارنامه بازی سازی موفقی دارد. Stock Car Racing هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با بیش از 50.000.000 دانلود در مارکت اندورید، به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های ژانر مسابقه ای تبدیل شود و مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد. این بازی که در گیم پلی خودش از یک سبک آرکیدی استفاده می کند، هیجان رقابت های نفس گیر را برای شما به ارمغان می آورد و مهارت شما را در رانندگی در مسیر های پر پیچ و خم به چالش می کشد. Stock Car Racing حالت های مختلفی برای بازی کردن دارد اما مطمئناً هیجان انگیز ترین و جذاب ترین حالت آن حالت مولتی پلیر آنلاین است. در این حالت، شما می توانید با متصل شدن به اینترنت وارد رقابت های لیدربورد جهانی شوید و با گیمر های دیگر از کشور های مختلف جهان به رقابت بپردازید. بنابراین، اگر اتومبیل رانی در مسیر های پر پیچ و خم و مسابقات جهانی شما را هیجان زده می کند، بدون شک Stock Car Racing می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد!

Stock Car Racing دارای تمام ویژگی هایی است که از یک بازی خوب ژانر مسابقه ای انتظار دارید. طراحی هنری بازی و ظاهر کلی آن بسیار زیبا و چشم نواز است. تمام ماشین ها با جزئیات بالا طراحی شده اند و شما می توانید انواع و اقسام سفارشی سازی ها با آیتم های مختلف را روی آنها اعمال کنید. مسیر هایی که برای مسابقات در نظر گرفته شده اند فوق العاده هستند و چالش خوبی را عرضه می کنند. ۱۸ نوع ماشین برای مسابقه دادن در بازی وجود دارد که البته همه آنها در ابتدا آزاد نیستند و شما باید با مسابقه دادن و به دست آوردن پول آنها را آزاد کنید. بازی از لحاظ واقعگرایانه بودن هم حقیقتاً‌ عالی است. تصادف ها بسیار واقگرایانه هستند و در هنگام تصادف ها ماشین شما دور خودش می چرخد، چپ می شود، و شما می توانید جرقه و دود ناشی از برخورد های شدید ماشین ها را در بازی ببینید که برای یک بازی موبایلی با این حجم کم واقعاً تحسین برانگیز است. فیزیک بازی هم کاملاً واقعگرایانه است و در کنار کنترل های روان و بی نقص بازی و زاویه دید های مختلف راننده، تجربه خارق العاده و فراموش نشدنی ای را برای شما به ارمغان می آورد. Stock Car Racing امتیاز 4.5 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست آورده است و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیتش را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 3.6.3

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر CarEatsCar3

دانلود نسخه آخر CarEatsCar3

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران