دانلود آخرین نسخه Circons

دسته:

Circons Icon Pack – Colorful Circle Icons v6.2.1 – اپلیکیشن آیکون پک مدرن و رنگارنگ دوار اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 6.99 دلار

Circons Icon Pack – Colorful Circle Icons عنوان یک آیکون پک مدرن و رنگارنگ دوار می باشد که توسط استودیو One4Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. سازندگان دستگاه های هوشمند اندرویدی در برند های مختلف تلاش می کنند که سیستم عامل نصب شده بر روی تولیدات شان را به گونه ای متفاوت شخصی سازی نمایند. ما نیز با توجه به علاقه خود اقدام به خریداری این اسمارت فون ها می کنیم. گرچه در ابتدا محیط اندروید جذاب است اما پس از گذشت مدتی ممکن است که از اینترفیس آن خسته شده و تصمیم به ایجاد تغییراتی بگیرید. نرم افزار های گوناگونی به کاربران کمک می کنند که صفحه نمایش را شخصی سازی نموده و تغییرات لازم را در بخش های مختلف ایجاد کنند. یکی از بهترین این استارت اپ ها را می توان آیکون پک ها دانست. Circons Icon Pack – Colorful Circle Icons یکی از بهترین آیکون پک هایی است که همانند همیشه در وب سایت اپلیکیشن یاب تصمیم به قرار دادن آن در اختیار کاربران گرفته ایم. اولین نکته ای که پس از نصب توجه شما عزیزان را به خود جلب می کند کیفیت بسیار بالای آیکون های موجود و رنگ های به کار رفته در آن ها می باشد به گونه ای که توسعه دهنده برای هر کدام از آیکون ها به صورت جداگانه وقتی در نظر گرفته و آن ها را با دقتی فوق العاده طراحی نموده است. ترکیب بندی رنگ ها به نوعی است که پس از نصب شور و نشاط صفحه نمایش افزایش پیدا کرده و به خودی خود احساس تازه ای را تجربه می کنید! بیش از 1900 آیکون متنوع در دیتابیس این استارت اپ قرار دارد که برنامه های نصب شده و سیستمی بسیاری را تحت شتیبانی قرار می دهد. به راحتی از طریق داشبورد به جست و جوی آیکون دلخواه تان بپردازید و در صورت نیافتن اش یک درخواست برای توسعه دهنده ارسال کنید تا در آپدیت های بعدی آیکون مورد نظر خود را دریافت نمایید. همراه آیکون ها چندین تصویر زمینه نیز وجود دارد که هماهنگ با این آیکون پک و نماد های موجود طراحی شده اند.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Circons Icon Pack – Colorful Circle Icons اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 1900 آیکون متنوع
  • کیفیت بسیار بالای آیکون های موجود
  • استفاده از بهترین رنگ ها در این آیکون ها
  • مجموعه ای از تصاویر زمینه اختصاصی طراحی شده توسط توسعه دهنده
  • امکان جست و جو در میان لیست آیکون های موجود
  • ارسال درخواست برای توسعه دهنده به منظور ساخت آیکون مورد نظر تان
  • به روز رسانی های منظم برای دسترسی داشتن به آیکون هایی جدید و جذاب
  • پشتیبانی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین لانچر های اندروید ی

اپلیکیشن Circons Icon Pack – Colorful Circle Icons با مجموعه آیکون های خاص و زیبای خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 6.99 دلار توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون خواهید توانست جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون کوچک ترین محدودیتی در دسترسی به آیکون ها از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 6.2.1

    • Fix for license error
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران