دانلود نسخه جدید و آخر Movee

دسته:

Movee: animate your photo with vhs glitch graphics v1.214 [Unlocked] – اپلیکیشن متحرک سازی و افکت گذاری تصاویر اندروید نسخه آنلاک شده و کامل برنامه به ارزش 44.99 دلار برای اولین بار در سایت های داخلی

افکت گذاری یکی از رایج ترین روش های ویرایش عکس ها می باشد که روزانه چندین و چند بار کاربران دستگاه های هوشمند پیش از به اشتراک گذاری عکس های خود از آن استفاده می کنند. امروزه برنامه های افکت گذاری نیز پیشرفت کرده اند و سعی دارند تا عکس ها را به بعدی جدید انتقال دهند. وب سایت اپلیکیشن یاب به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا کنون نسخه های متنوعی از چنین استارت اپ هایی را معرفی نموده است که در این پست نیز قصد داریم شما را با برنامه ای جدید آشنا کنیم. Movee: animate your photo with vhs glitch graphics Premium عنوان یک اپلیکیشن متحرک سازی و افکت گذاری تصاویر می باشد که توسط Sixhands برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. توسعه دهنده این استارت اپ آن را از دو بخش مختلف ایجاد نموده است که هر بخش تغییرات قابل توجهی را در تصاویر تان ایجاد می کند. مهم ترین قابلیت این برنامه را می توان در افکت گذاری های پویا و متحرک آن دانست؛ به گونه ای که پس از انتخاب عکس های مورد نظر خود به بیش از 50 افکت نظیر گلیچ و vhs دسترسی دارید که به نوعی تصاویر را دگرگون می کنند. لایه ای دلخواه را انتخاب کرده و یک افکت متحرک را به آن بیفزایید تا جذابیت عکس ها را چندین برابر کنید. میزان پویایی تصاویر ایجاد شده تنها به شما بستگی دارد و هر کسی با توجه به سلیقه اش قادر به تغییر آن ها می باشد. عکس های ویرایش شده در قالب فرمت هایی نظیر png ، jpg ، jpeg ذخیره می شوند که در صورت نیاز فرمت mp4 نیز در دسترس می باشد که نتیجه اش تصاویری متحرک خواهد بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Movee: animate your photo with vhs glitch graphics اندروید :

  • افکت گذاری حرفه ای تصاویر برای افزایش جذابیت آن ها
  • دسترسی به بیش از 50 افکت گوناگون ثابت و متحرک
  • ایجاد تصاویر و اعمال افکت ها به صورت real time
  • تنظیم میزان حرکت افکت ها با توجه به نیاز های تان
  • مشخص سازی قسمت های دلخواه خود برای متحرک سازی بی نقص
  • دریافت خروجی در قالب سه فرمت تصویری و یک فرمت ویدئویی

اپلیکیشن Movee: animate your photo with vhs glitch graphics با بهره مندی از چندین ویژگی گوناگون توانسته است با پرداخت درون شبکه 44.99 دلاری خود امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه آنلاک شده را از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت کنید. در نسخه ما همه قابلیت های برنامه به صورت رایگان در دسترس اند.



  • تغییرات نسخه 1.214

    • In this release we add the real possibility for users to share their photos within a community just inside the app.
    • You can share any artwork photo and then it goes right into the users' feed right like into TikTok or Instagram.
    • You can follow other people or get inspired from automatically generated feed for you.
    • What is more, the photo will be visible not only within users of Movee but within all the photoeditors: Shapical X, Movee, Filterly, Texta, Abstracta and Glitchy.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران