دانلود Travel Tracker Pro GPS tracker – اپلیکیشن ثبت مسیر روی نقشه مخصوص اندروید

دسته:

Travel Tracker Pro – GPS tracker v4.4.8 – پیگیری مسیر سفر در اندروید نسخه خریداری شده برنامه با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی

اگر زیاد سفر می روید، مخصوصا زیاد به طبیعت و مکان های کمتر شناخته شده می روید، حتما برایتان پیش آمده که می خواستید مسیر خود را روی نقشه مشخص کنید تا دوباره بتوانید به آن مکان بازگشته و مسیر قبلی را بپیمایید یا این که می خواستید با این کار، مسیر را به دوستانتان پیشنهاد دهید تا آن ها بی دردسر تر بتوانند آن را بپیمایند. خوشبختانه حالا روی همه گوشی های هوشمند، جی پی اس وجود دارد و با انواع برنامه ها می توان از آن برای مکان یابی و مسیریابی استفاده کرد. اما هیچکدام از برنامه ها و نقشه های موجود، قابلیت نشانه گذاری و ذخیره مسیر ها را ندارند. به همین خاطر برای این کار یک برنامه مخصوص نیاز است و امروز با چنین برنامه ای در خدمت شما هستیم. Travel Tracker Pro – GPS tracker عنوان یک اپلیکیشن برای ثبت مسیر پیموده شده روی نقشه، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Vitaliy Panov توسعه و با قیمت 3.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید به صورت خودکار مسیر سفر های خود را روی نقشه ثبت نمایید. علاوه بر این می توانید عکس هایی که در هر نقطه ای از مسیر گرفته اید را دقیقا در همان نقطه روی نقشه قرار دهید. برای میزبانی عکس ها می توانید از Flickr.com ، VK.com ، Google Photos ، my mail.ru و غیره استفاده کنید. امکان مشاهده عکس های عمومی flickr.com بر روی نقشه، در اطراف مسیر شما و سایر نقاط جهان هم وجود دارد. این برنامه برای کسانی که عاشق سفر و گردشگری هستند، ساخته شده است و به آن ها این امکان را می دهد تا مسیر های خود را با دیگران به اشتراک بگذراند و مسیر های اشتراک گذاشته شده توسط دیگران را مشاهده نمایند. علاوه بر مسیر ها امکان دیدن عکس های گرفته توسط دیگران نیز وجود دارد. به این ترتیب می توانید پیش از سفر از بهترین مسیر ها مطلع شده و زیباترین آن ها را برگزینید. نقشه های گوگل و OpenStreetMap در برنامه قابل استفاده هستند و هر کدام را که بخواهید به صورت دلخواه می توانید فعال نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Travel Tracker Pro – GPS tracker اندروید:

  • ثبت خودکار مسیر پیموده به همراه عکس های گرفته شده در طول مسیر روی نقشه جهانی
  • استفاده از نقشه های گوگل و OpenStreetMap
  • قابلیت استفاده از Flickr.com ، VK.com ، Google Photos ، my mail.ru و غیره به عنوان میزبان تصاویر
  • قابلیت مشاهده عکس های فلیکر از اطراف مسیر شما
  • ارائه اطلاعات مختلف برای مسیر مثل سرعت متوسط در طول مسیر، ارتفاع از سطح دریا و ….
  • قابلیت خروجی گرفتن از مسیر در قالب فایل های GPX

اپلیکیشن Travel Tracker Pro – GPS tracker با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده و جدیدترین نسخه اش پیش روی تان قرار دارد.



  • تغییرات نسخه 4.4.8

    • ✓ Improving the quality and stability of the application
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید ParKing

دانلود نسخه جدید ParKing

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران