دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه ENYO

دسته:

ENYO v1.2.11 Mod – بازی استراتژی جالب و محبوب انیو اندروید تریلر نسخه معمولی نسخه مود (کامل-فول) به صورت جداگانه تست شده با اجرای افلاین

ENYO بازی محبوب، جالب و سرگرم کننده در سبک بازیهای استراتژیک – تاکتیکی از استودیوی بازیسازی Arnold Rauers برای تبلت ها و گوشی های اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که از عنوان این پست مشخص است، در بازی ENYO شما نبرد یونان را تجربه می کنید و با سپر و قلاب دشمنان را یکی پس از دیگری از بین می برید! جنگ های بازی ENYO به صورت غیرمستقیم صورت می پذیرد، به طوری که نیروهای دشمن را می توانید به روش های جالب چون کشیدن و انداختن در گودال از بین ببرید و ساعت ها مشغول باشید! سه حالت بازی به شما امکان تجربه یک بازی جالب و متفاوت را می دهد ؛ در یک صفحه ایزومتریک شما از سمت بالا به کنترل شخصیت ها و انجام کارهای مختلف برای از بین بردن دشمنان می پردارید! اگر از علاقه مندان به بازیهای استراتژیک اندروید هستید که علاوه بر حجمی ناچیز به صوت عالی طراحی شده باشد و برای روزها بتواند به گوشی میخکوب تان کند به هیچ وجه ENYO را از دست ندهید.

بازی ENYO هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در اپلیکیشن یاب جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت کنید. در اخر اینکه، بازی ENYO توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی V1.2.11 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .



نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود PewDiePie’s Pixelings - بازی استراتژیکی جالب پیودی پای: دنیای پیکسلی

دانلود PewDiePie’s Pixelings - بازی استراتژیکی جالب پیودی پای: دنیای پیکسلی" اندروید دیتا

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران