دانلود Stoxy PRO - Stock Market. Finance. Investment News - برنامه تحلیل بازار بورس اروپا و آسیا مخصوص اندروید

دسته:

Stoxy PRO – Stock Market. Finance. Investment News v5.7.0 – اپلیکیشن تحلیل بازار بورس اروپا و آسیا مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 4.99 دلار برای اولین بار در ایران

Stoxy PRO – Stock Market. Finance. Investment News عنوان یک اپلیکیشن ارائه اطلاعات و تحلیل بازار بورس اروپا، آسیا و امریکا می باشد که توسط NikitaDev توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. بازار بورس یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت است. اگر دانش کافی و لازم را در این زمینه داشته باشید می توانید در مدت زمانی بسیار کوتاه سرمایه تان را چندین و چند برابر کنید. کشور های مختلف، بازار سرمایه گذاری خاص خود را دارند. به هر حال شما می توانید همانند دیگر شهروندان آن کشور ها در بازار بورس سرمایه گذاری کرده و ارزش سهام تان را با روش های خاص خود چندین برابر نمایید. یکی از بهترین بازار های جهانی برای سرمایه گذاری، بازار بورس اروپا و آمریکا می باشد. در این بازار های مالی به دلیل نبود تورم غیر معقول ارزش سرمایه گذاری تان به مراتب حفظ شده و در طولانی مدت افزایش پیدا خواهد کرد! دسترسی به اطلاعات بازار بورس اروپا و آمریکا کار ساده ای نیست و نمی توان به تمامی شان در یک جا و مکان دسترسی داشت. اما در این پست قصد داریم تا با معرفی یک نرم افزار خاص شما را در این امر یاری کنیم.

Stoxy PRO – Stock Market. Finance. Investment News ارائه دهنده جامع ترین اطلاعات بازار بورس اروپا، آسیا و آمریکا

Stoxy PRO یکی از بهترین گزینه های موجود برای دسترسی داشتن به اطلاعات دلخواه شما در این بازار های جهانی است. شما به وسیله اپ فوق قادر خواهید بود ارزش سهام ها، شاخص ها و معاملات آتی بازار را زیر نظر گرفته تا بتوانید بهترین تصمیم را برای معاملات خود بگیرید. تمامی اطلاعات ارائه شده نه تنها به صورت عددی بلکه به صورت نمودار هایی در دسترس کاربران قرار داده می شود تا بهترین عملکرد را برای نوسان گیری ها داشته باشید. چارت های ارائه شده در بازه های زمانی مختلف یا به اصطلاح در فریم های گوناگونی دیده می شوند که فعال سازی هر کدام شان تنها به شما و نیاز های تان بستگی دارد. تمامی قیمت ها به صورت لحظه ای تنظیم شده و حتی می توانید ارزش سهام بزرگ ترین شرکت ها را نیز بررسی کنید.

ایجاد پورتفولیو اختصاصی در زمانی کوتاه

پرتفوی سفارشی خود را ایجاد کنید و قیمت انواع سهام، معاملات آتی، شاخص ها، ETF و اوراق قرضه را دنبال کنید. یکی از مهم ترین نکات موجود در ارتباط با Stoxy PRO توانایی ایجاد پرتفوی های گوناگون است که هیچ گونه محدودیتی در تعداد آن ها دیده نمی شود. ما به شما پیشنهاد می دهیم که پیش از تنظیم سبد خریدتان به اخبار منتشر شده نیز توجه داشته باشید! تیم توسعه دهنده این استارت اپ را به گونه ای تنظیم کرده اند که بتوانید اخبار مربوط به بازار بورس کشور های مختلف را دنبال کنید. بی شک تنها مهم ترین خبر ها در این لیست قرار داده می شوند؛ خبر هایی که منتشر شدن شان ارزش یک سهام را افزایش داده و یا اینکه باعث نزول قیمتش می شود.

دنبال کردن شاخص قیمت ارز و فلزات گران بها

در اپلیکیشن Stoxy PRO – Stock Market. Finance. Investment News نه تنها می توانید به ارزش و قیمت سهام بازار جهانی دسترسی داشته باشید بلکه قادر خواهید بود که نرخ ارز کشور های مختلف را نیز دنبال کرده و تغییرات قیمت فلزات گران بهایی نظیر طلا، نقره و … را نیز مشاهده کنید. یکی از مهم ترین ابزاری که در انجام معاملات می تواند تاثیر فوق العاده ای بر شما بگذارد تقویم اقتصادی می باشد. در این تقویم مجموعه ای از پیش بینی ها ارائه می شود؛ پیش بینی هایی که تحلیل، تیمی بزرگ پشت آن ها بوده و در صورت تحقق باعث رشد سرمایه شما می شوند.

اگر می خواهید که در صورت رسیدن شاخص یک ارز به قیمتی خاص سریعا از آن مطلع شوید تنها کافی است، یک هشدار را تنظیم کرده تا به محض ثابت شدن قیمت به شما عزیزان اطلاع داده شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Stoxy PRO – Stock Market. Finance. Investment News اندروید :

  • دسترسی به اطلاعات بازار بورس اروپا، آسیا و آمریکا
  • ارائه نمودار هایی تعاملی و کامل از شاخص قیمت ها
  • مشاهده قیمت سهام و عملکرد روزانه در اوراق بهادار
  • نمایس لیستی ای از برترین شاخص های بورس جهان
  • دسترسی به قیمت ارز دیگر کشور ها، فلزات با ارزش، نفت، گاز و …
  • نمایش نمودار ها در بازه های زمانی و دلخواه
  • ایجاد پورتفوی اختصاصی خود تنها در یک چشم برهم زدن
  • ویجت های صفحه نمایش اصلی برای دسترسی سریع به تمامی اطلاعات
  • بخشی برای ارائه اخبار مالی در سراسر جهان
  • تقویم اقتصادی برای مشاهده و مطالعه تحلیل و پیش بینی های صورت گرفته شده
  • دریافت هشدار هنگام رسیدن قیمت سهام به مقدار دلخواهتان
  • پشتیبانی از نمایش قیمت ارز های دیجیتال نظیر بیت کوین ، اتریوم و …

اپلیکیشن Stoxy PRO – Stock Market. Finance. Investment News با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه تحلیل بازار بورس توسط توسعه دهنده اش با قیمت 4.99 دلار توسعه و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات ذکر شده از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 5.7.0

    • - New: Added sorting on Markets tabs
    • - New: Added region selection on Stocks, Funds, ETFs Markets tabs
    • - New: Added sorting by volume and market cap in Portfolios
    • - Fixed company reports on Financials tab
    • - Fixed Sector Performance rating on Markets Overview tab
    • - Other minor improvements and bug fixes
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران