نسخه جدید و آخر Olive

دسته:

Olive Icon pack v1.1 – اپلیکیشن آیکون پک تیره و خلاقانه الیو اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار

Olive Icon pack عنوان آیکون پک تیره و خلاقانه الیو می باشد که توسط ASN360 توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. آیکون پک ها جزو سریع ترین راه های موجود برای ایجاد تغییرات در اینترفیس گوشی های هوشمند می باشند. استفاده از آن ها نه تنها کمک می کند که جذابیت صفحه نمایش را چند برابر کنید بلکه از حس یکنواختی به وجود آمده نیز می کاهد. هر آیکون پکی، دارای ویژگی هایی اختصاصی و منحصر به فرد می باشد که این ویژگی خاص را در الیو می توان تیره بودن آن دانست! آیکون پک Olive Icon pack با مجموعه ای از آیکون های تیره و در عین حال خلاقانه به شخصی سازی صفحه نمایش گوشی هوشمند شما کمک کرده و تجربه ای جدید را در اختیارتان می گذارد. به هر حال ما در این پست تلاش می کنیم که توضیحاتی کامل از مجموعه امکانات آن را در اختیارتان قرار دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

دیتابیسی عظیم از آیکون هایی با کیفیت در Olive Icon pack

یکی از اصلی ترین ویژگی های این بسته بی نظیر مجموعه نماد های موجود در دیتابیس آن است. هم اکنون که در حال نگارش این پست هستیم بیش از 2799 آیکون متنوع در داشبورد Olive Icon pack دیده می شود که طیف عظیمی از برنامه ها و بازی ها را تحت پشتیبانی قرار می دهد. تمامی این آیکون ها متناسب با نوع برنامه ای که از آن پشتیبانی می کنند در دسته بندی های متنوعی قرار دارند که قادر خواهید بود در این دسته بندی ها به جست و جو پرداخته و پیش از استفاده از آن ها یک پیش نمایش با کیفیت از نماد دلخواه خود را مشاهده کنید. در بین این دسته بندی ها می توان به آیکون های اختصاصی طراحی شده برای پوشه ها اشاره کرد که بهره مندی از این نماد ها زیبایی نمایشگر را دو چندان می کند.

علاوه بر این تیم طراح تلاش کرده است، که رنگ های تیره به کار رفته در آیکون ها را به گونه ای با یکدیگر مخلوط کند که هر کسی جذب آن ها شود. تمامی طرح های موجود کاملا یونیک هستند و از هیچ گونه الگوریتم نرم افزاری، برای طراحی آن ها استفاده نشده است.

با دانلود الیو آیکون پک با یک تیر چند نشان بزنید!

مجموعه امکاناتی که Olive Icon pack در اختیار کاربرانش قرار می دهد نیاز آن ها را به مجموعه ابزار های جانبی از بین خواهد برد. در این استارت اپ به بیش از 18 ویجت آماده نیز دسترسی دارید که بهره مندی از آن ها جذابیت آیکون ها را بیشتر از هر زمان دیگری نمایان می کند. علاوه بر این ده ها تصویر زمینه اختصاصی نیز در دسترس تان قرار می گیرد. این والپیپر ها که توسط تیم طراحی آیکون های الیو ایجاد شده اند؛ از هماهنگی بالایی با نماد ها برخوردار هستند. هم چنین اگر تصاویر زمینه موجود نتوانستند نظر شما را جلب کند قادر خواهید بود که از لایو والپیپر های Muzei استفاده کنید. به هر حال فعال سازی ویجت ها و تصاویر زمینه تنها به شما و سلیقه تان بستگی دارد.

پشتیبانی از محبوب ترین لانچر های اندرویدی

بر خلاف دیگر آیکون پک ها که تنها از چند لانچر خاص پشتیبانی می کنند، Olive Icon pack از 22 لانچر پر طرفدار اندروید پشتیبانی می کند که در میان آن ها می توان به سولو لانچر، اپکس لانچر، نووا لانچر، گو لانچر و … اشاره کرد. تیم توسعه دهنده برای برقراری دسترسی هر چه بیشتر کاربران به آیکون هایی جدید، به صورت منظم و در بازه های زمانی کوتاه مدت دیتابیس را به روز رسانی کرده و تلاش می کند که هر گونه نقص در نماد ها را از بین ببرد. اگر در هنگام استفاده از آیکون ها نتوانستید نماد دلخواهتان را بیابید تنها کافی است تا از آخرین تب موجود در داشبورد نرم افزار های مورد علاقه تان را علامت گذاری کرده تا در آپدیت بعدی آیکون آن ها در اختیارتان قرار داده شود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Olive Icon pack اندروید:

  • دسترسی به مجموعه ای از 2799 آیکون متنوع و گوناگون با تم تیره
  • به روز رسانی های مکرر برای دسترسی داشتن به نماد هایی جدید
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه تان
  • جست و جو در میان لیست آیکون ها با امکان مشاهده پیش نمایش شان
  • چندین تصویر زمینه اختصاصی و ویجت طراحی شده توسط توسعه دهنده
  • پشتیبانی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین لانچر های اندرویدی
  • امکان استفاده از لایو والپیپر های Muzei
  • چندین آیکون اختصاصی برای پوشه ها و تقویم

اپلکیشن Olive Icon pack با مجموعه ای از آیکون های خلاقانه با تم تیره توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. توجه داشته باشید که این استارت اپ تا به کنون فروشی نداشته و با دریافت آن از وب سایت اپلیکیشن یاب بی شک جزو اولین کاربرانش در ایران و جهان خواهید بود. پس وقت را تلف نکرده و با دانلود آن نمایشگر گوشی هوشمند خود را سفارشی سازی کنید.



  • تغییرات نسخه 1.1

    • • 100 New icons (Total 2800 )
    • • New and updated Activities
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران