نسخه جدید و آخر ULike برای اندروید

دسته:

Ulike – Define your selfie in trendy style v3.3.8 – اپلیکیشن ویرایش و ثبت سلفی زیبا مخصوص اندروید نسخه وی آی پی و کامل برنامه به ارزش 20.99 دلار

Ulike – Define your selfie in trendy style عنوان یک اپلیکیشن ویرایش و ثبت سلفی های زیبا می باشد که توسط استودیو Bytedance Pte. Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. یکی از دلایلی که باعث شد گوشی های هوشمند در مدت زمان بسیار کوتاهی در سراسر جهان گسترش پیدا کنند دوربین های به کار رفته در آن ها بود. این قطعات سخت افزاری که اسمارت فون ها را بسیار جذاب تر جلوه می دهند به کاربران خود کمک می کنند که در هر زمان و مکانی تصاویر مختلفی را از خود ثبت نمایند. یکی از محبوب ترین این نوع تصاویر، عکس های سلفی می باشد. به نوعی باید گفت بخش عظیمی از تصاویری که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود را سلفی ها به خود اختصاص می دهند. با این وجود نه تنها کیفیت دوربین سلفی بلکه برنامه ای که برای ثبت این نوع از تصاویر استفاده می شود بسیار مهم است. نرم افزار Ulike – Define your selfie in trendy style یک استارت اپ فوق العاده برای گرفتن سلفی های جذاب می باشد. این برنامه نه تنها تاثیر مستقیمی بر کیفیت تصاویر می گذارد بلکه با مجموعه امکاناتی که در اختیار کاربران اش قرار می دهد به آن ها در ویرایش تصاویر شان کمک می کند. پس از ثبت سلفی ها نیازی به خروج از نرم افزار نبوده و به طور مستقیم خواهید توانست هر قسمتی را نظیر چشم ها، بینی، لب ها و … را ویرایش نموده و تغییرات دلخواه تان را در آن ها به وجود آورید. از دیگر ویژگی های موجود راهنمایی های خاص برای ثبت سلفی ها می باشد. با دنبال کردن این راهنمایی ها قادر خواهید بود که همانند فشن بلاگر ها تصاویری بی عیب و نقص را از خود ثبت نمایید. برای افزایش جذابیت عکس های تان استفاده از فیلتر ها را فراموش نکرده و پس از یک ویرایش خاص با انتخاب یک فیلتر جان تازه ای به سلفی های خود ببخشید! میزان شدت میکاپ ها تنها به سلیقه شما بستگی داشته و به کمک یک نوار لغزنده خواهید توانست ان ها را تغییر دهید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Ulike – Define your selfie in trendy style اندروید :

  • ثبت سلفی هایی فوق العاده زیبا تنها با یک بار لمس صفحه نمایش
  • ایجاد تغییرات مورد نظر تان در اعضای صورت نظیر بینی، لب ها و …
  • یک راهنمای داخلی برای ثبت تصاویر سلفی درست همانند فشن بلاگر ها
  • مجموعه ای از ابزار میکاپ برای داشتن سلفی هایی فوق العاده جذاب
  • چندین فیلتر متنوع برای افزایش زیبایی سلفی های ثبت شده
  • گزینه ای برای تثبیت تنظیمات و ثبت همزمان فیلم با تنظیمات انتخاب شده توسط شما!

اپلیکیشن Ulike – Define your selfie in trendy style با بهره مندی از چندین ویژگی فوق العاده در زمینه ثبت تصاویر سلفی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 20.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.6 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از لینک های مستقیم و پر سرعت وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه جدید و آخر Sweet Selfie

نسخه جدید و آخر Sweet Selfie

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران