نسخه جدید و آخر VOCHI برای اندروید

دسته:

VOCHI Video Effects Editor v2.20.0 – اپلیکیشن ویرایشگر خلاقانه و جادوئی ویدئو ها اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 184.99 دلار

تدوین و ویرایش ویدئو ها نیازمند نرم افزار هایی حرفه ای و دانش خاص در این زمینه می باشد. به طور معمول قوی ترین برنامه های ویرایش حرفه ای فیلم در سیستم عامل ویندوز دیده می شوند. یکی از مواردی که محدودیت ایجاد کرده و نمی توان در دیگر سیستم عامل ها به چنین نرم افزار های قوی دسترسی داشت سیستم های گران قیمت پردازشی می باشد که فراهم سازی آن ها در دستگاه هایی با ابعاد کوچک امکان پذیر نیست. اما با این حال اپ هایی وجود دارند که در سطوح متوسط می توانند نیاز های کاربران را به سادگی برطرف کرده و اجازه می دهند که یک ویرایش بدون نقص را تجربه نمایند. اگر اندروید را با دیگر سیستم عامل ها مقایسه نمایید متوجه خواهید شد که تعداد این دسته از استارت اپ ها در اندروید بیشتر بوده و طیف گسترده تری از نیاز های کاربر را برطرف می کنند. اپلیکیشن یاب به عنوان برترین وب سایت اندرویدی فارسی زبان تا به کنون تلاش کرده است بهترین این برنامه ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهد! VOCHI Video Effects Editor عنوان یک ویرایشگر خلاقانه و جادویی ویدئو ها می باشد که توسط BLBW LIMITED توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار بی نظیر یکی از بهترین استارت اپ ها در زمینه افکت گذاری فایل های ویدئویی می باشد. مجموعه ای از صد ها افکت گوناگون در دسترس شما عزیزان قرار دارد که استفاده از آن ها تنها به سلیقه و خلاقیت تان بستگی خواهد داشت. یکی از مواردی که کار با این نرم افزار را لذت بخش کرده و نتایج را جذاب تر جلوه می دهد استفاده از هوش مصنوعی می باشد. هوش مصنوعی به کار رفته با تجزیه و تحلیل ویدئو های تان افکت ها را در لحظه تغییر داده و تلاش می کند آن ها را به گونه ای خاص برای ویدئو های شما شخصی سازی کند. تمامی افکت های موجود در دسته بندی هایی گوناگون قرار دارند که متناسب با نیاز های خود می توانید به هر دسته دسترسی داشته باشید. بر خلاف دیگر ابزار مشابه ویرایش فیلم ها بسیار ساده بوده و تنها نیاز به گذراندن سه مرحله است!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه VOCHI Video Effects Editor اندروید :

  • ویرایشگر خلاقانه و حرفه ای ویدئو ها در اندروید
  • مجموعه ای از افکت های خاص و خارق العاده برای افزایش جذابیت کلیپ های تان
  • دسته بندی تمامی ویدئو ها در گروه های خاص خود
  • استفاده از هوش مصنوعی برای اعمال افکت ها در بهترین حالت ممکن
  • به روز رسانی های مداوم و اضافه شدن افکت های جدید
  • چندین افکت نئونی زیبا

اپلیکیشن VOCHI Video Effects Editor با بهره مندی از امکانات و مجموعه افکت هایی گوناگون توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 184.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای این استارت اپ بی نظیر را از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.20.0

    • • Indie filter that makes your photos perfectly trendy!
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود برنامه ویرایش ویدئو  VideoShow

دانلود برنامه ویرایش ویدئو VideoShow

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران