آخرین نسخه ویرایش عکس StoryChic

دسته:

Insta Story Art Maker for Instagram – StoryChic v2.33.492 – اپلیکیشن ساخت استوری های هنری اینستاگرام اندروید نسخه وی آی پی و کامل برنامه به ارزش 28.99 دلار تقدیم شما همراهان همیشگی اپلیکیشن یاب

کاربران دستگاه های هوشمند به طور مداوم در شبکه های اجتماعی فعال هستند و سعی می کنند با دیگر کاربران تعاملی مناسب داشته باشند. در بین تمامی شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها برخی از آن ها را می توان بهتر دانست که این برتری بی دلیل نبوده، و امکانات و خدمات ارائه شده ارتباط مستقیمی با این محبوبیت دارند. از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود در سراسر جهان می توان به اینستاگرام اشاره کرد که تا به کنون توانسته رکورد بهترین شبکه اجتماعی را به خود اختصاص دهد. از جمله ویژگی های ارائه شده توسط اینستاگرام بخش داستان های آن می باشد. داستان ها که ما را آن را به اسم استوری میشناسیم کمک می کند که پست هایی کوتاه را در مدت زمانی محدود با دوستان خود به اشتراک بگذاریم. این شبکه اجتماعی برای جذاب تر جلوه دادن استوری ها مجموعه ای از امکانات را در اختیار تان قرار می دهد که متاسفانه آن چنان گسترده نیستند! به همین دلیل قصد داریم تا در این پست شما را با یک برنامه جدید آشنا کنیم. Insta Story Art Maker for Instagram – StoryChic عنوان یک اپلیکیشن ساخت استوری های هنری اینستاگرام می باشد که توسط استودیو Sweet Snap Studio توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار یک راه حل مناسب برای ساخت استوری هایی فوق العاده زیبا می باشد. مجموعه گزینه هایی که پس از نصب به آن ها دسترسی پیدا می کنیم؛ کمک می کنند تغییرات عظیمی را در عکس ها و یا کلیپ های خود به وجود آمده و جذابیت شان را دو چندان نماییم. از مهم ترین ویژگی های اپ فوق مجموعه قالب های آماده و از پیش تنظیم شده اش می باشد. این قالب ها به گونه ای هستند که در سطوح بسیار بالایی می توان آن ها را شخصی سازی کرد و در یک چشم به هم زدن استوریی هایی فوق العاده را ایجاد نمود. چندین قالب متنی متحرک در اختیار شما عزیزان قرار دارد که می توانید از آن ها نهایت بهره را ببرید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Insta Story Art Maker for Instagram – StoryChic اندروید :

  • ساخت استوری هایی زیبا، شیک و جذاب برای جذب هر چه بیشتر کاربران
  • مجموعه ای از قالب های آماده برای ساخت سریع استوری ها
  • شخصی سازی قالب های طراحی شده در سطوح بسیار بالا
  • بیش از 60 تم با طرح ها و رنگ های مختلف موجیتو
  • چندین سبک مختلف برای ایجاد متن های متحرک
  • دسترسی داشتن به چندین فونت گوناگون و زیبا
  • قرار دادن فیلتر های خاص و جذاب روی عکس های تان
  • نبود هیچ گونه محدودیتی در ساخت استوری ها

اپلیکیشن Insta Story Art Maker for Instagram – StoryChic با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع در زمینه ساخت استوری هایی حرفه ای توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 28.99 دلاری منتشر و امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه وی آی پی آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.33.492

    • - Improve performance when selecting multiple images
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران