دانلود Trumpet Songs Pro - Learn To Play - برنامه شبیه ساز و آموزش ترومپت مخصوص اندروید

دسته:

Trumpet Songs Pro – Learn To Play v18 – اپلیکیشن شبیه ساز و آموزش ترومپت مخصوص اندروید نسخه خریداری شده و کامل به قیمت 6.99 دلار برای اولین بار در ایران

در سراسر جهان ساز های مختلفی وجود دارد که نوازندگان به وسیله آن ها موزیک های مورد علاقه شان را ایجاد می کنند. در این میان برخی از ساز ها دارای ظاهری متفاوت بوده و در شرایط خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. اگر نگاهی به این ساز ها داشته باشیم می توان فهمید که ترومپت یکی از محبوب ترین ها است، که جزو ساز های برنجی بوده و در محدوده سوپرانو می باشد. یکی از اصلی ترین دلایل استفاده از ترومپت توانایی ایجاد صدای زیر می باشد که در میان دیگر ساز های برنجی برترین است! اما بهتر است بدانید که یادگیری این ساز دشوار بوده و علاقه مندان به آن باید تمرینات مستمر و کامل داشته باشند. یکی از مشکلاتی که علاقه مندان به این ساز با آن رو به رو هستند عدم وجود کلاس های آموزشی متنوع می باشد به گونه ای که در هر شهر و یا استان تنها برخی از افراد خاص آن هم با هزینه ای بسیار بالا اقدام به آموزش ترومپت می کنند. همین موضوع نیز بهانه ای شده است که تیم حرفه ای اپلیکیشن یاب اقدام به معرفی یک اپ خاص نماید. Trumpet Songs Pro – Learn To Play عنوان یک اپلیکیشن شبیه ساز و آموزش ترومپت می باشد که توسط Learn To Master توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که از عنوان پست نیز مشخص است این نرم افزار یک شبیه ساز بسیار مناسب و دقیق از ترومپت است که کمک می کند تا موزیک های مورد علاقه خود را به صورت کاملا مجازی اجرا نمایید. تمامی جزئیات و کلید ها با دقتی مثال زدنی ساخته شده و کوچک ترین لمس صفحه نمایش با واکنش ساز همراه است. کاربران این برنامه خاص پس از استفاده از آن با نحوه قرار گیری انگشتان آشنا شده و در هنگام استفاده از ترومپت واقعی با کم ترین خطا و اشتباه رو به رو می شوند! به وسیله این شبیه ساز انواع نوت های ترومپت را یاد گرفته و هر کدام را برای ثبت در ذهن خود چندین و چند بار اجرا کنید. استفاده مداوم از نرم افزار فوق اجازه می دهد با خواندن برگه های موسیقی آشنا شده و آهنگ های گوناگونی را از مبتدی تا حرفه ای اجرا نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Trumpet Songs Pro – Learn To Play اندروید :

  • شبیه سازی هوشمندانه و دقیق ترومپت بدون هیچ گونه خطایی
  • آموزش نحوه قرار گیری انگشتان برای نواختن بدون نقص ساز
  • یادگیری خواندن نت های موسیقی
  • پخش انواع آهنگ های سازمان یافته برای افراد مبتدی تا حرفه ای
  • مجموعه ای از تنظیمات برای ایجاد هر گونه تغییراتی بنابر نیاز های تان

اپلیکیشن Trumpet Songs Pro – Learn To Play با بهره مندی از یک سیستم آموزشی منحصر به فرد توسط توسعه دهنده خود با قیمت 6.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. توجه داشته باشید که این نسخه از برنامه تا کنون فروشی نداشته و با دریافت نسخه خریداری شده آن از وب سایت اپلیکیشن یاب بی شک جزو اولین کاربران اش در ایران و جهان خواهید بود.



  • تغییرات نسخه 18

    • Enhanced UI for newer devices
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه کامل و آخر  English Essays برای اندروید

نسخه کامل و آخر English Essays برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران