نسخه جدید و آخر Ludo King

دسته:

Ludo King v6.3.0.196 Mod – بازی تخته ای سرگرم کننده و جذاب “پادشاه منچ” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جوایز بدون نیاز به مشاهده تبلیغات) به صورت جداگانه امکان بازی به دو صورت آنلاین و آفلاین

Ludo King – پادشاه منچ یکی دیگر از بازی های خوش ساخت و سرگرم کننده در دسته تخته ای از سبک بازی محبوب و کلاسیک منچ در قالب یک بازی موبایلی است که به شکل رایگان توسط استودیوی هندی Gametion Technologies P v t Ltd برای دستگاه های اندرویدی ساخته و عرضه شده است. مثل همیشه و به درخواست شما عزیزان این بار هم یک بازی دیگر را به صورت تست شده و رایگان در دو نسخه معمولی و مود برای شما عزیزان تدارک دیده ایم. معمولاً چنین بازی هایی همیشه دارای تبلیغات بوده و یا نسخه بدون محدودیتی ندارند اما ما در کنار نسخه اصلی، نسخه ای دیگر برای شما عزیزان آماده کرده ایم که به کمک آن می توانید محدودیت های بازی را دور بزنید. بازی Ludo King در کنار ده ها بازی مشابه دیگر در همین سبک (Ludo یا همان منچ) عرضه شده است اما قابلیت هایی در این بازی پیاده سازی شده که سبب می شود Ludo King را نسبت به خیلی دیگر از رقبای خود بهتر بدانیم. برای مثال یکی از این قابلیت ها دارا بودن بخش آنلاین است که در آن شما قادر هستید بدون هیچ روند پیچیده ای این بازی را با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر دنیا انجام دهید و حسابی سرگرم شوید و یک بازی ساده اما رقابتی را تجربه کنید. این بازی به جز بخش آنلاین، بخش آفلاین نیز دارد که در آن شما قادر هستید به صورت انفرادی با ربات ها و هوش مصنوعی بازی رقابت کنید و یا به صورت آفلاین با دوستان و اعضای خانواده روی یک دستگاه بازی را انجام دهید.

Ludo King درست همان قوانین همیشگی و کلاسیک بازی منچ را دنبال می کند اما عناصر متنوع و فرعی دیگر هم به بازی اضافه شده تا ماهیت آن رقابتی تر شود. برای مثال، این بار شما نه فقط به صورت 2 الی 4 نفره، بلکه تا 6 نفر هم می توانید به بازی اضافه کنید و یک رقابت 6 نفره منچ را که در نسخه های کلاسیک این بازی وجود نداشت تجربه کنید. همچنین رویکرد جالب دیگری که در بازی دیده می شود، تم ها و پس زمینه های متنوع نقشه های بازی است که باعث شده تا این بازی تنوع زیادی از نظر ظاهری داشته باشد. استودیوی Gametion Technologies مدعی شده که Ludo King اولین بازی موبایلی رسمی از بازی کلاسیک Ludo یا منچ بوده است که از سال 2016 منتشر شده و بیشتر از 500 میلیون بار دانلود داشته است! آمار و ارقام ثبت شده در گوگل پلی نیز این ادعا را ثابت می کنند و باید گفت که در حال حاضر بازی پادشاه منچ پرافتخارترین و محبوب ترین بازی منچ در بین دیگر بازی های این سبکی است. پس اگر به دنبال یک بازی منچ آنلاین و آفلاین هستید که بتوانید آن را نه فقط به صورت انفرادی، بلکه به صورت چندنفره (از طریق قابلیت Pass & Play روی یک دستگاه یا بازی به شکل آنلاین با بازیکنان مختلف از سراسر دنیا) اجرا کنید، بازی Ludo King یکی از بهترین انتخاب های شما خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با ویژگی های بازی می توانید ویدئوی تریلر معرفی یا تصاویر اسکرین شات آن را ببینید و سپس در صورت تمایل از دانلود باکس اپلیکیشن یاب آخرین نسخه آن را دانلود کنید.

نکات مهم در رابطه با نسخه مود:

  1. در حالت عادی برای دریافت جوایز باید تبلیغات ویدئویی تماشا کنید اما در نسخه مود بدون نیاز به تماشای ویدئوها جوایز را دریافت کنید.
  2. برای گرفتن جوایز باید اینترنت شما متصل باشد.
  3. نصب و اجرای نسخه مود به ویژه در حالت آنلاین ممکن است منجر به مسدود شدن بازی شود.



  • تغییرات نسخه 6.3.0.196

    • برای این نسخه تغییراتی توسط تیم توسعه دهنده ذکر نشده.
دانلود نسخه جدید و آخر TEPPEN

دانلود نسخه جدید و آخر TEPPEN

نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران