نسخه جدید و آخر WiFile برای اندروید

دسته:

WiFile Explorer v3.1.1.0 انتقال اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر با وای فای نسخه خریداری شده و کامل برنامه با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی

اسمارت فون های امروزی حافظه های حجیم و بزرگی دارند که آن ها را برای ذخیره سازی هزاران فایل مناسب می کند. وجود اپلیکیشن های پیام رسان، شبکه های اجتماعی و … باعث می شود که روزانه فایل های مختلفی را روی حافظه گوشی دانلود کنیم. علاوه بر این وجود دوربین های با کیفیت و میکروفون قوی هم کاربر را تشویق می کند که هر چه بیشتر محتوا ضبط کرده و روی حافظه نگهداری نماید. تولید یا دانلود این مقدار فایل ممکن است خیلی زود باعث پر شدن فضای حافظه گوشی ها شود. به همین دلیل لازم است که هر چند وقت یکبار فایل های مهم خود را به جایی دیگر منتقل کرده و فایل های اضافی را پاک کنیم. بهترین جا برای انتقال فایل ها و نگهداری آن ها، کامپیوتر ها هستند. کامپیوتر ها به دلیل داشتن فضای حافظه زیاد، می توانند مقدار گسترده ای از فایل ها را بدون مشکل و به صورت دائمی در خود نگهداری کنند. علاوه بر این قابلیت های مخلتفی برای اشتراک گذاری فایل ها در اختیار ما می گذارند که چنین امکاناتی در گوشی های هوشمند وجود ندارد. اتصال گوشی به کامپیوتر و انتقال اطلاعات بین آن ها همواره کار دشواری بوده است اما با اپلیکیشنی که امروز در اپلیکیشن یاب خدمت شما معرفی می کنیم، این کار بسیار ساده، آسان و سریع خواهد بود. WiFile Explorer عنوان اپلیکیشن برای انتقال بی سیم اطلاعات بین گوشی و کامپیوتر، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط NetGEL توسعه و با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. برای استفاده از این برنامه باید کامپیوتر و گوشی هر دو به یک شبکه وای فای مشترک متصل باشند. پس از آن می توانید روی کامپیوتر با استفاده از مرورگر های اینترنتی مثل Chrome, Edge, Internet Explorer, Firefox, Opera به فایل های موجود روی گوشی به صورت بی سیم دسترسی داشته و با سرعت بالا آن ها را روی کامپیوتر منتقل نمایید. حتی امکان ارسال فایل به گوشی و حذف فایل ها و همچنین ایجاد فولدر در حافظه گوشی هم وجود دارد. بنابراین دست شما در مدیریت کامل فایل ها باز خواهد بود و هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت. با کابل یو اس بی و روش های دیگر انتقال اطلاعات خداحافظی کنید و به صورتی مدرن و ساده به انتقال فایل بپردازید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه WiFile Explorer اندروید:

  • انتقال فایل ها به صورت بی سیم بین کامپیوتر و گوشی اندرویدی
  • سرعت بالای انتقال
  • قابلیت حذف فایل ها و فولدر ها و یا ایجاد فولدر جدید در حافظه گوشی
  • قابلیت دسترسی به حافظه SD و مدیریت فایل های موجود در آن
  • اتصال با استفاده از شبکه وای فای مشترک بین کامپیوتر و گوشی

اپلیکیشن WiFile Explorer ابزاری عالی و بسیار کارآمد برای همه دارندگان گوشی ها و تبلت های اندرویدی است که با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.3 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه خریداری شده این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 3.1.1.0

    • Added Persian language
    • Bugs fixed
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

آخرین نسخه اشتراک گذاری فایل Apk Extractor

آخرین نسخه اشتراک گذاری فایل Apk Extractor

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران