دانلود Group Sharing – اپلیکیشن مدیریت اکانت سامسونگ برای اندروید

دسته:

Group Sharing v13.0.00.28 سرویس تجربه سامسونگ نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات برنامه

سامسونگ یک شرکت چند ملیتی بسیار بزرگ است که محصولات الکترونیکی بسیار متنوعی را در تمام زمینه ها ارائه می دهد. سامسونگ همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان گوشی هوشمند در جهان است که سالانه میلیون ها دستگاه اندرویدی را به فروش می رساند. این شرکت برای جلب رضایت مشتریان و کاربران خود، انواع و اقسام سرویس ها و اپلیکیشن ها را ارائه کرده است که برخی از آن ها در نوع خود بی نظیر هستند. برای این که اطلاعات کاربر در همه این سرویس ها، هماهنگ باشد و بتوان از هر دستگاهی به آن ها دسترسی پیدا کرد، نیاز است تا یک حساب کاربری در تمامی این سرویس ها به صورت مشترک مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر این، سامسونگ دستگاه های هوشمند مختلفی مثل ساعت و مچ بند هوشمند را هم تولید می کند که برای دسترسی به اطلاعات آن ها نیاز به یک حساب کاربری واحد است. سامسونگ برای مدیریت این حساب کاربری یک اپلیکیشن جامع ارائه کرده است که امروز با این اپلیکیشن در خدمت شما هستیم. Group Sharing عنوان یک اپلیکیشن برای مدیریت و هماهنگی حساب کاربری سامسونگ، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Samsung Electronics Co., Ltd. توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به صورت پیش فرض روی تمامی دستگاه های گلکسی سامسونگ نصب است و این امکان را به کاربر می دهد تا در برنامه ها و سرویس هایی مثل Samsung Health، Samsung Pay، Galaxy Apps، Samsung Members و SmartThings با یک حساب کاربری مشترک فعالیت نماید. همچنین یک سرویس اعتبارسنجی را هم برای تامین امنیت این سرویس ها ارائه می کند. علاوه بر این، امکان اشتراک گذاری انواع مختلفی از داده های موجود در اپلیکیشن های پیش فرض گوشی مثل یادداشت، یادآور، گالری و مخاطبین را از طریق گروه های اشتراکی Samsung Cloud برای کاربر فراهم می نماید. این برنامه به صورت مداوم آپدیت شده و هر بار فرایند اعتبار سنجی کاربر در آن بهتر و بهتر می شود. همچنین روش های جدیدی برای اتصال محصولات مختلف سامسونگ به یکدیگر ارائه می کند تا تجربه استفاده از یک پلتفرم واحد را برای کاربرانش محقق سازد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Group Sharing اندروید:

  • امکان ورود به برنامه های سامسونگ با حساب کاربری
  • اشتراک گذاری انواع محتوا در گروه های اشتراکی اکانت سامسونگ
  • اشتراک گذاری نمایه در برنامه مخاطبین
  • اشتراک گذاری آلبوم ها در برنامه گالری
  • ارائه تقویم خانوادگی در برنامه تقویم
  • ایجاد یادداشت های مشترک در برنامه Samsung Notes
  • ایجاد یادآور های خانوادگی مشترک با برنامه Reminder سامسونگ

اپلیکیشن Group Sharing با اتصال همه اپلیکیشن ها و دستگاه ها به یکدیگر بر پایه یک حساب کاربری مشترک، استفاده از آن ها را بسیار ساده تر و کارآمد تر می کند و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 4.4 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

توجه : این برنامه توسط کمپانی سامسونگ برای تبلت ها و گوشی های سامسونگ تولید شده و روی دستگاه های با برندهای غیرسامسونگ نصب نمی شود.



  • تغییرات نسخه 13.0.00.28

    • 1. Provides sorting by member name on the Share Group details screen
    • 2. Provides sorting by contact name on the Invite members to Share Group (including shared albums and shared notes) screen
    • 3. Fixed an issue with syncing shared calendars
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه آخر Sesame

دانلود نسخه آخر Sesame

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران