دانلود EVE Echoes - بازی نقش محور آینده نگرانه پژواک های ایو" اندروید دیتا

دسته:

EVE Echoes v1.9.4 – بازی نقش آفرینی پژواک های ایو برای اندروید یک بازی گرافیکی و بسیار گسترده دیگر از شرکت NetEase Games تست شده با اجرای آنلاین

EVE Echoes – پژواک های ایو یک بازی بسیار جذاب و حرفه ای در سبک بازی های نقش آفرینی است که به وسیله استودیوی مطرح و خوش نام NetEase Games به صورت رایگان ساخته و عرضه شده است. اگرچه کلیت این بازی رایگان است اما این بازی دارای قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای خرید آیتم های فروشگاهی داخل آن است. اپلیکیشن یاب بعد از انتشار نسخه جدید این بازی و صرف زمان لازم برای بررسی آن، همینک اعلام می کند که این بازی را به صورت تست شده برای شما عزیزان جهت دانلود به شکل رایگان ارائه کرده است. بازی EVE Echoes در حقیقت نسخه موبایلی بازی قدیمی EVE Online است که در سال 2003 توسط شرکت CCP Games عرضه شده بود و عنوان یکی از اولین بازی های آنلاین چندنفره را به خود اختصاص داده بود. حالا شرکت NetEase با همکاری CCP Games و تصاحب سهام نسخه موبایلی این بازی، اقدام به ساخت و انتشار نسخه بازسازی شده آن برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس کرده است. بازی پژواک های ایو یکی از متفاوت ترین بازی های عرضه شده توسط استودیوی نت ایز است. در این بازی شما به دنیایی از آینده سفر می کنید. جایی که رخدادها و ماجراجویی های زیادی در اعماق کهکشان در انتظار شماست. سازنده بازی مدعی شده که بازی EVE Echoes یک سندباکس فضایی است و طبق این ادعا در این بازی شما قرار است دنیایی گسترده و بسیار بزرگ را تجربه کنید.

در بازی EVE Echoes شما در یک دنیای فضایی بزرگ در کنار دیگر بازیکنان واقعی از سرتاسر دنیا به صورت آنلاین بازی خواهید کرد. وظیفه شما این است که امپراطوری فضایی خود را گسترده کنید و مأموریت های مختلفی برای این هدف انجام دهید. از جمله مهم ترین این مأموریت ها تعامل با دیگر بازیکنان، ایجاد اتحادیه های فضایی و مقابله با تهدیدات متعددی است که قرار است برای شما چالش برانگیز باشند. این تهدیدات شامل نبردهای فضایی و تلاش برای مقابله با دشمنان مختلف است. شما می توانید دور تا دور کهکشان را با کمک سفینه بزرگ خود به گشت و گذار بپردازید و به جمع آوری آیتم ها و منابع مهم از سیارات یا مسیرهای فضایی بپردازید. شما می توانید اقدام به ساخت، توسعه و به کارگیری بخش های گوناگون کنید و حتی آن ها را در تعاملات تجاری استفاده کنید. در کل باید گفت که بازی EVE Echoes خیلی به تعاملات بین بازیکنان وابسته است و شما برای لذت بردن از بازی باید سعی کنید با بازیکنان دیگر چه دوستان شما باشند یا دشمنان شما ارتباط زیادی داشته باشید. از نظر گرافیکی باید گفت که بازی EVE Echoes با توجه به حجم زیادی که دارد، جزو یکی از پرگرافیک ترین و سنگین ترین بازی های اندرویدی است که مسلماً جزئیات حیرت انگیز گرافیکی و طراحی های آن شما را به وجد خواهد آورد. گیم پلی بازی هم در بخش های گوناگون دنبال می شود اما در قسمت گشت و گذارهای اصلی شما می توانید به صورت 360 درجه و از نمای سوم شخص سفینه خود را در فضا حرکت دهید که البته برای این کار باید طبق قوانینی که در بازی وجود دارند کار کنید. بخش فروشگاهی بازی بسیار عظیم بوده و از طریق آن شما می توانید چیزهای خیلی زیادی از جمله بیش از 100 سفینه فضایی مختلف خریداری کنید. این بازی همینک به صورت تست شده از سرورهای اپلیکیشن یاب آماده دانلود است. می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر بازی بی اندازید و تصاویر اسکرین شات آن را به منظور آشنایی بیشتر با بازی مشاهده کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی EVE Echoes کاملاً آنلاین است. برای اتصال به سرورهای بازی باید از برنامه های گذر از تحریم استفاده کنید.
  2. به جز دیتای OBB، اطلاعاتی مجزا نیز از داخل خود بازی دریافت می شوند.
  3. هیچ نسخه مود شده یا هک شده ای برای این بازی عرضه نشده و نخواهد شد.
  4. به خاطر داشتن گرافیک بالا و حجم نسبتاً زیاد، توصیه می کنیم این بازی را فقط روی دستگاه های قدرتمند اجرا کنید.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.netease.eve.en را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.9.4

    • New content:
    • 1. Added simulated battles of factional warfare for the pilot combat training.
    • 2. Added more corporation structures for increasing the sovereignty's profit.
    • 3. Added Construction Decryptors.
    • 4. Added Rig upgrade modules.
    • 5. New Nanocores.
    • 6. New Beginner's Tutorials.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر SAO MD

دانلود نسخه آخر SAO MD

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران