دانلود Productive - Habit tracker Premium – اپلیکیشن ثبت و پیگیری عادت ها مخصوص اندروید

دسته:

Productive – Habit tracker v1.21.0 برنامه ای برای ایجاد عادت های مثبت و ساخت سبک زندگی دلخواه مخصوص اندروید نسخه پرمیوم و کامل برنامه تقدیم به شما

عادت ها کار هایی هستند که ما آن ها را به صورت روزانه انجام می دهیم بدون آن که نیاز باشد به آن ها فکر کنیم. این کار اغلب توسط بخش ناخوداگاه ذهن انجام می گیرند و همه ما چند نمونه از آن ها را داریم. برای مثال عادت سیگار کشیدن، عادت دوش گرفتن در صبح، عادت خوابیدن بعد از غذا، عادت چک کردن گوشی بعد از بیدار شدن و خیلی عادت های دیگر. همانطور که می دانید، خیلی از این عادت ها عادت های منفی هستند که در مرور زمان به سلامتی و زندگی ما آسیب می رسانند. برخی از آن ها هم عادت های مثبتی هستند که در اثر ترتیب یا سبک زندگی سالم در ما ایجاد شده اند. مسلما هر چقدر بتوانیم از عادت های بد کاسته و به عادت های مثبت اضافه کنیم، زندگی و بدن سالم تری خواهیم داشت. برای ایجاد عادت یا از بین بردن آن نیاز داریم که برای مدتی به صورت مداوم آن را انجام داده و یا از انجام شدن ناخوداگاه آن جلوگیری کنیم. برای این که در این راه زحمت کمتری متحمل شوید و بتوانید روی عادت های خود پیگیری کاملی داشته باشید، می توانید از برنامه ای که امروز در اپلیکیشن یاب معرفی می کنیم، استفاده نمایید. Productive – Habit tracker عنوان یک اپلیکیشن برای ثبت و پیگیری عادت های روزانه، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Apalon Apps توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. با استفاده از این برنامه می توانید عادت ها و وظایف جدیدی را برای خود تعریف کرده و دنبال کنید. برای هر یک از این عادت ها و وظایف قابلیت تنظیم زمان بندی را دارید تا هیچگاه انجامشان را فراموش نکنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Productive – Habit tracker اندروید:

  • رابط کاربری ساده و زیبای برنامه کار شما برای ایجاد عادت های دلخواه و ثبت و پیگیری آن ها را راحت تر می کند.
  • برنامه کاملا قابل شخصی سازی است. برای مثال می توانید آیکون و رنگ دلخواه خود را برای آن برگزینید تا مطابق سلیقه شما باشد.
  • پیگیری عادت ها و انجام آن ها با ارائه آمار های کامل
  • یادآور های هوشمند که در زمان تعیین شده با ارائه خلاصه ای از شرح وظایف، شما را در انجام دقیق تر کار ها یاری می دهد.
  • زمان بندی هوشمندانه و تقسیم کار ها برای انجامشان در طول روز به منظور ساختن آسان تر عادت های خوب و از بین بردن عادت های بد
  • قابل استفاده برای پیگیری رژیم غذایی، ورزش، یادآوری مصرف دارو و …

اپلیکیشن Productive – Habit tracker برنامه ای کاربردی برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی است و با استفاده از آن می توانید سبک زندگی دلخواه خود را در مدت زمان نسبتا کوتاهی، ایجاد نمایید. این برنامه با کسب رضایت کاربران اندرویدی، توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه پرمیوم این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1.21.0

    • No changelog.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران