دانلود بازی شبیه سازی Magic Fluids

دسته:

Magic Fluids Full v1.9.0 – بازی آرامش بخش و تفننی “مایعات جادویی” برای اندروید نسخه خریداری شده و کامل بازی با قیمت 4.99 دلار تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

Magic Fluids – مایعات جادویی عنوانی ساده، سرگرم کننده و بسیار کم حجم از استودیوی لهستانی Mad Scientist است که در دو نسخه رایگان (محدود) و پولی (کامل) با قیمت 4.99 دلار عرضه شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. اپلیکیشن یاب به درخواست شما عزیزان نسخه پولی و خریداری شده این بازی را تهیه و به صورت پچ شده آماده سازی کرده است تا شما عزیزان بدون دغدغه و بدون کوچک ترین مشکل آن را روی دستگاه اندرویدی تان نصب کرده و از نسخه پولی و کامل آن لذت ببرید. Magic Fluids جزو معدود اپلیکیشن های اندرویدی است که هم یک بازی به حساب می رود و هم می توان از آن به عنوان یک اپلیکیشن برای شخصی سازی ظاهری گوشی ها استفاده کرد چرا که Magic Fluids بخشی برای انتخاب تصاویر متحرک به عنوان لایو والپیپر دارد. این بازی در دو سبک اصلی Entertainment (تفریح و سرگرمی) و Creativity (خلاقیت) عرضه شده است و با توجه به این سبک ها باید گفت که Magic Fluids عنوانی سرگرم کننده و در عین حال خلاقانه است. همانطور که از نام بازی به نظر می رسد، در بازی مایعات جادویی شما می توانید با خلاقیت خود رنگ هایی که به شکل مایع هستند را در یکدیگر ترکیب کرده و تصاویر زیبایی خلق کنید.

در Magic Fluids هدف خاصی دنبال نمی شود و محوریت اصلی ساخت این بازی روی سرگرم شدن متمرکز است. این یعنی با شروع بازی شما آزاد هستید تا هر کاری که دلتان می خواهد با مایعات رنگی کنید و تصاویر و افکت های خارق العاده بسازید. انواع و اقسام طرح ها، رنگ بندی و پس زمینه های گوناگون در بازی Magic Fluids در دسترس شما قرار دارد تا بتوانید در شکل های مختلف اقدام به پخش کردن مایعات رنگی کنید و لذت ببرید. انجام این کار بسیار ساده است و با کشیدن انگشت روی صفحه امکان پذیر است. با توجه به نوع افکت انتخابی، بعضی اوقات ممکن است با نگه داشتن انگشت روی صفحه هم افکت های جالبی را بتوان خلق کرد. همانطور که پیش تر نیز اشاره کردیم، شما می توانید از طرح های پیش فرض موجود و رنگارنگی که در Magic Fluids وجود دارند به عنوان تصاویر لایو والپیپر استفاده کنید. به گفته سازنده در این بخش بیش از 30 طرح از پیش طراحی شده وجود دارد. این بازی زیبا با طراحی هایی خلاقانه و جذاب طراحی شده است و می تواند گزینه ای جالب برای سرگرم شدن شما عزیزان باشد. چنین عناوینی همچنین می توانند گزینه ای مناسب برای جذب آرامش باشند و خیلی از افراد با انجام چنین بازی هایی حس آرامش خاصی را کسب می کنند. Magic Fluids در دو نسخه معمولی و رایگان عرضه شده است اما اپلیکیشن یاب آخرین نسخه پولی آن را به صورت انحصاری آماده سازی کرده و در اختیار شما قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید نگاهی به ویدئوی تریلر آن بی اندازید. همچنین جالب است بدانید که این بازی کمتر از 6 مگابایت حجم دارد! قابل ذکر است که بازی مایعات جادویی موفق به کسب امتیاز عالی 4.8 از 5.0 شده است.



  • تغییرات نسخه 1.9.0

    • - 6 new presets
    • - new color mode: Magic Palette
    • - more advanced particles
    • - randomize settings option
    • - music playing in the background
    • - reorganized settings screen
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

آخرین نسخه شبیه سازی RCT Touch

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران