دانلود فیلترشکن پرقدرت Lets VPN

دسته:

LetsVPN سرعت بالایی دارد که می تواند بسیاری از مشکلات روزمره شما را حل کند. دلیل اکثر مشکلات اتصال، محدودیت های اعمال شده در اینترنت است. این محدودیت ها باعث شده است که کاربران به اینترنت جهانی دسترسی نداشته باشند و از بسیاری از خدمات بین المللی محروم شوند
LetsVPN ابزاری قدرتمند برای دور زدن محدودیت ها و فیلترینگ اعمال شده است که دسترسی به محتوای سایت ها و برنامه های مسدود شده را برای شما ممکن میسازد.
ناشناس بودن، امنیت و سرعت؛ اینها سه مزیت اصلی است که توسط  LetsVPN ارائه شده، این سرویس به کاربران امکان مرور و استفاده از سایر خدمات اینترنتی را در حالی که هویت خود را پنهان می کنند می دهد. این برنامه به سرورهای پروکسی توزیع شده در سراسر جهان دسترسی دارد که ترافیک کاربران را برای پنهان کردن IP واقعی آنها در پشت یک IP  ساختگی هدایت می کند. این اساساً به این معناست که استفاده از اینترنت به صورت زیر می شود:
1)    ناشناس بودن: IP واقعی شما در پشت یک IP ساختگی پنهان میشود، که در هنگام دسترسی به سرور ثبت می شود.
2)    ایمن: ترافیک رمزگذاری شده است و رهگیری آن را دشوارتر می کند.
3)    اتصال سریع: با انتخاب بهترین سرور و با یک کلیک به طور خودکار به سریع‌ترین سرور متصل        می¬شوید.
4)    دسترسی رایگان به محتوا: دسترسی به محتوای مسدود شده بر اساس جغرافیا و سیاست یا معیارهای حق کپی رایت است.
ویژگی های برنامه LetsVPN:
•    بدون نیاز به ثبت نام و دادن اطلاعات شخصی و استفاده از خدمات به صورت ناشناس بودن؛
•    دانلود رایگان برنامه و ارائه آزمایشی رایگان به مدت یک روز؛
•    خدمات آنلاین و پاسخگویی در 24 ساعت شبانه روز؛
•    داده های نامحدود برای هر برنامه به صورت ماهانه. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از اینترنت پر سرعت و ایمن لذت ببرید.

دانلود فیلترشکن رایگان vpn fast

برنامه Lest VPN به مدت یک روز سرویس رایگان با سرعت اتصال نسبتاً بالا ارائه می دهد و با تهیه اشتراک به سرور های سریعتر دست میابید.
 از این برنامه همچنین می توانید برای اهداف دیگری از جمله یافتن سریع ترین سرورها برای لذت بردن از بازی های آنلاین استفاده کنید.
 همه جا، هر زمان Lest VPN از منابع شبکه جهانی، دسترسی نامحدود و ثبت نشده به هر منبعی پشتیبانی می کند و در عین حال از پیشرفته ترین فناوری برای پاک کردن هر گونه ردی به شما کمک می کند.
Lest VPN تنها VPN در جهان که جرات ارائه عضویت کوتاه مدت را دارد. همیشه ایمن و پایدار و واقعاً متعهد به حمایت از حقوق کاربران است. می توانید در هر زمان از آن استفاده کنید و هرگز نگران از دست دادن اتصال نباشید.
بدون محدودیت اجازه می دهد VPN از تمام دستگاه های اصلی موجود در بازار پشتیبانی کند. شما می توانید اعضا را در بین چندین دستگاه تنها با یک حساب کاربری به اشتراک بگذارید و همزمان از چندین دستگاه به صورت آنلاین پشتیبانی کنید.
داری بهترین پشتیبانی؛ Lest VPN به مشتریان خدمات آنلاین 24 ساعته ارائه می¬دهد، بیش از 100 مهندس در هر زمان آماده ارائه خدمات هستند تا تجربه آنلاین شما را همراهی کنند، و یک سرویس VIP عالی ارائه می‌کنند.
 
متاسفانه لینک دانلود به دستور ستاد ساماندهی حذف شده است
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید SpeedTest Master Pro برای موبایل

دانلود نسخه جدید SpeedTest Master Pro برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران