دانلود فیلترشکن رایگان Lantern با لینک مستقیم

دسته:

دانلود جدیدترین بروزرسانی فیتلرشکن Lantern VPN برای اندروید
لینک مستقیم + نصب رایگان

دسترسی به اینترنت همیشه خطرات و محدودیت های خاصی را به همراه دارد. از یک طرف، خطرات نقض حریم خصوصی و سرقت داده هایمان و از سوی دیگر، برخی محدودیت هایی وجود دارد که به دلیل مسائل جغرافیایی یا مسائل کپی رایت، وب سایت ها را سانسور می کنند.
Lantern VPN اتصال و دسترسی سریع، قابل اعتماد، ایمن و خصوصی به وب سایت ها و برنامه های سانسور شده را امکان پذیر می کند.
فیلترشکنLantern  هر کاربر اندرویدی را به یک شبکه خصوصی متصل می‌کند که داده‌های مرور کاربر را پنهان می‌کند تا از جاسوس‌افزارها یا سرقت داده‌های احتمالی جلوگیری شود و به جای IP اصلی یک IP جعلی به ما می‌دهد. بنابراین، می‌توانیم بدون نگرانی، بدون سانسور و با ناشناس ماندن، به اینترنت متصل شویم.

دسترسی به وب سایت های مسدود شده:

Lantern  به شما امکان برداشتن محدودیت های جغرافیایی اعمال شده برای هر صفحه وب یا شبکه اجتماعی که قصد بازدید از آن را دارید را میدهد. و همچنین به شما امکان دسترسی نامحدود به شبکه جهانی وب و امکان استفاده از برنامه هایی که قبلاً در منطقه شما ممنوع شده بودند را میدهد.
Lantern نرم افزاری است که با کمک آن امکان دسترسی به هر یا وب سایت مسدود شده از جمله فیس بوک، یوتیوب، تلگرام و غیره را میابید.

استفاده آسان:

رابط کاربری آن به گونه‌ای طراحی شده است که ساده و مینیمال می¬باشد، و آن را به یک VPN غیرمتخصص و مبتدی تبدیل می‌کند. استفاده از آن به قدری آسان است که برای راه اندازی بدون نیاز به ثبت نام، پیکربندی و تنظیمات فقط با فشار دادن یک دکمه متصل شوید! تنها کاری که انجام می دهید این است که آن را نصب کرده و دکمه ON را فشار دهید!
دانلود فیلترشکن رایگان Lets vpn

امنیت و سرعت بالا:

لنترن آدرس‌های IP، سابقه مرور اینترنت، یا اطلاعات شناسایی کاربران را جمع‌آوری و ذخیره نمی‌کند.
از رمزگذاری پیشرفته برای محافظت از اتصال شما استفاده می کند. این برنامه از سرورهای بهینه شده جغرافیایی و اتصالات بهینه شده مداوم استفاده می کند.
Lantern تمام ترافیک شما را رمزگذاری می کند تا هیچ کس نتواند به حریم خصوصی شما دستیاب. با آرامش در اینترنت گشت و گذار کنید!

همیشه رایگان:

شما ماهیانه 500 مگابایت داده پرسرعت را به صورت رایگان دریافت می کنید. حتی اگر به بیش از 500 مگابایت نیاز داشتید، برنامه همچنان با سرعت کمی پایین تر کار می کند.
همچنین یک نسخه پولی  به نام Lantern PRO از این برنامه وجود دارد، که دارای دو اشتراک یکساله و دوساله می¬باشد. این نسخه از تمام محدودیت ها عبور میکند، بالاترین سرعت را دارد و داده های نامحدودی را ارائه می دهد.
برای جابه‌جایی از نسخه رایگان به نسخه Pro، Lantern را دانلود کنید، روی دکمه ارتقا به نسخه Pro کلیک کنید. سپس مبلغ 48 دلار (آمریکا) برای یک سال و یا مبلغ 87 دلار (آمریکا) برای دو سال پرداخت کنید.

ویژگی های Lantern VPN:

•    امن و عملکرد سریع؛
•    استفاده آسان با رابط کاربری ساده؛
•    رایگان؛
•    پشتیبانی از زبان فارسی.

الزامات و اطلاعات تکمیلی:

•    سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 5.0 و بالاتر
•    پرداخت درون برنامه ای.
متاسفانه لینک دانلود به دستور ستاد ساماندهی حذف شده است
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید SpeedTest Master Pro برای موبایل

دانلود نسخه جدید SpeedTest Master Pro برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران