دانلود نسخه آخر Simple

دسته:

Simple Social Browser v13.4.4 – اپلیکیشن مرورگر ساده شبکه های اجتماعی اندروید! نسخه اکسترا مود برنامه تقدیم شما عزیزان

در حال حاضر شبکه های اجتماعی بسیاری در سراسر جهان فعال هستند و هر کدام شان خدمات خاص خود را به کاربران شان ارائه می دهند. تمامی این سوشال مدیا ها برای ارائه دسترسی سریع و آسان به خدمات خود، تلاش می کنند تا یک اپ اختصاصی را ارائه دهند. برنامه ای که کاربر به وسیله آن خواهد توانست تنها با یک اشاره به شبکه اجتماعی مورد نظرش متصل شود. با این وجود اگر شما نیز جزو کاربران علاقه مند به این سوشال مدیا باشید؛ پس بدون شک با مشکل کمبود فضای ذخیره سازی مواجه خواهید شد. از طرفی نصب متعدد برنامه های گوناگون باعث می شود تا شاهد کندی اجرای دستورات باشیم. به همین دلیل استفاده از یک برنامه واحد می تواند یک راهکار مناسب به شمار رود! Simple Social Browser عنوان یک مرورگر ساده دسترسی به همه شبکه های اجتماعی می باشد که توسط Creative Trends Apps LLC توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار یک راهکار مناسب برای کسانی است که دارای اسمارت فون هایی با سخت افزار ضعیف بوده و علاقه دارند تا در شبکه های اجتماعی متنوعی فعالیت نمایند. همان گونه که اشاره کردیم برنامه فوق با داشتن یک کد نویسی اختصاصی و بهینه ساز هوشمندانه اجازه می دهد تا از نسخه وب شبکه های اجتماعی متنوع و یا پیام رسان ها به عنوان یک اپ اختصاصی استفاده نمایید! بدین منظور با استفاده از اپ فوق تنها کافی است تا وارد نسخه وب شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، توییتر، تلگرام و … شوید؛ آنگاه خواهید دید که به قابلیت هایی گوناگون درست همانند نسخه اصلی برنامه های شان دسترسی خواهید داشت. حتی توسعه دهندگان سیمپل سوشال بروزر تلاش کرده اند که امکانات کافی نظیر گزینه هایی برای دانلود تصاویر و یا فایل های ویدئویی را در اختیار شما قرار دهند تا بدین منظور نیازی به ابزار جانبی نداشته باشید. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که نرم افزار Simple Social Browser را از دید کاربران خاص تر می کند، سیستم ریلود خودکار صفحات می باشد ؛ با استفاده از این قابلیت، به شما اجازه داده می شود تا در هر چند ثانیه و یا هر چند دقیقه دیتا های دریافتی به روز رسانی شوند تا در صورت دریافت پیام و یا نوتیفیکیشن های گوناگون از سایر کاربران شبکه های اجتماعی، سریعا از این موضوع مطلع شوید. هر آن چیزی که برای یک مرور به آن نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار داده می شود و این امکان فراهم شده است تا از چندین شبکه اجتماعی به صورت همزمان دیدن کنید. علاوه بر این از دیگر گزینه های موجود حالت شخصی سازی رابط کاربری می باشد که برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Simple Social Browser اندروید:

  • مرور شبکه های اجتماعی و عضویت در آن ها بدون نیاز به اپلیکیشن های اختصاصی شان
  • پشتیبانی از تمامی شبکه های اجتماعی که دارای نسخه وب هستند
  • ورود به چندین اکانت خود به صورت همزمان
  • استفاده بسیار مناسب و بهینه از باتری اسمارت فون اندرویدی تان
  • گزینه ای برای دانلود تصاویر و یا کلیپ ها در برخی از سوشال مدیا
  • تنظیم یک زمان برای ریلود و همسان سازی اطلاعات، برای مطلع شدن از نوتیفیکیشن های دریافتی
  • سرعت بسیار بالا در مرور شبکه های اجتماعی گوناگون

اپلیکیشن Simple Social Browser با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه مرور شبکه های اجتماعی و ارائه یک دسترسی نا محدود به آن ها توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است که هم اکنون شما عزیزان می توانید جدید ترین نسخه اکسترا مود آن را بدون هیچ گونه محدودیتی در دسترسی به امکانات و بهینه سازی هایی خاص از سرور های نیم بها وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 13.4.4

    • Bug fixes and performance improvements
  • ویژگی های نسخه مود :

    مجوزهای ناخواسته گیرنده ها ارائه دهندگان خدمات غیرفعال شده است. گرافیک های برنامه بهینه و فشرده شده و منابع پاک شده برای بارگذاری سریع تر برنامه. مجوزهای تبلیغات و ارائه دهندگان خدمات از اندروید مانیفست حذف شده است. پیوندهای تبلیغات حذف شده و روش های فراخوانی باطل می شوند. مشاهده طرح‌ بندی تبلیغات غیرفعال شده است. بررسی بسته نصب فروشگاه گوگل پلی غیرفعال شد. کد اشکال زدایی حذف شد. نام تگ های منبع پیش فرض فایل های جاوای مربوطه حذف شد. Analytics / Crashlytics / Firebase غیرفعال است. به روز رسانی غیرفعال شد. زبان ها: چند زبان کامل. CPU: معماری جهانی. DPI صفحه نمایش: 120dpi, 160dpi, 240dpi, 320dpi, 480dpi, 640dpi; امضای بسته اصلی تغییر کرد.


دانلود نسخه آخر Simple
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود جدیدترین نسخه Aloha

دانلود جدیدترین نسخه Aloha

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران