آخرین نسخه کاربردی Chordify

دسته:

Chordify – Instant Song chords 1791 – اپلیکیشن یادگیری و انواع آکورد گیتار و پیانو اندوید نسخه پرمیوم اختصاصی برنامه به ارزش 41.99 دلار در دسترس بودن همه قابلیت ها

نواختن موسیقی دلخواه شما در صورت داشتن مهارت کافی در نوازندگی کار دشواری نیست! تنها کافی است تا آکورد آهنگ مورد علاقه خود را مشاهده و سپس شروع به نواختن آن کنید. با این وجود در بسیاری از موارد دسترسی پیدا کردن به آکورد برخی از آهنگ ها کار ساده ای نیست و یا اینکه بعضی از آن ها را افراد سودجو می فروشند و از عدم وجودشان در اینترنت سو استفاده می کنند. روش های مختلفی برای دسترسی پیدا کردن به آکورد ها برای ساز های گوناگون وجود دارد؛ اما یکی از بهترین آن ها را می توان استفاده از اسمارت فون های اندرویدی دانست. Chordify – Instant Song chords عنوان یک اپلیکیشن یادگیری و انواع آکورد پیانو، گیتار و اوکوله‌له می باشد که توسط Chordify B.V توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه اندروید متناسب با امکانات خود به دو بخش مجزا تقسیم می شود؛ بخشی برای دسترسی به آکورد ها و بخشی برای یادگیری ساز مورد علاقه تان با این وجود مهم ترین و اصلی ترین ویژگی آن را می توان آکورد های موجود در دیتابیس اش دانست. در حال حاضر که در حال نگارش این پست هستیم، بیش از 22 میلیون آکورد از معروف ترین و محبوب ترین آهنگ ها و ملیت ها در سراسر جهان در دل این برنامه نهفته است که برای دسترسی داشتن به آن ها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نخواهید بود. تنها کافی است تا ساز خود را در میان سه ساز، گیتار، پیانو و اوکوله له انتخاب کرده و پس از آن نام آهنگ دلخواه تان را جست و جو نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن به نتایجی شگفت انگیز دست پیدا کنید. شما نه تنها خواهید توانست که به آهنگ دسترسی داشته باشید؛ بلکه این امکان فراهم شده است تا آکورد را پخش نموده و با داشتن یک هم نوازی نقاط ضعف خود را تقویت کنید. مهم نیست که موزیک مورد علاقه شما در چه سبکی است؛ از سبک جاز و متال گرفته تا پاپ و راک همه آکورد ها کنار یکدیگر جمع شده اند تا یک دسترسی نامحدود را برای شما فراهم کنند. دیگر بخش برنامه Chordify – Instant Song chords که از آن به عنوان یک بخش آموزشی یاد می کنیم؛ تصاویر متحرک هستند. اگر بخواهیم دقیق تر توضیح دهیم؛ هنگامی که ساز خود را انتخاب نموده و شروع به بخش یک آکورد می کنید؛ تصاویری از هر آکورد بر روی نمایشگر، نمایش داده می شود تا بدانید که هر آکورد را چه گونه باید اجرا کرد. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار ساده و آسان بوده و هر کسی قادر به رفع نیاز هایش خواهد بود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Chordify – Instant Song chords اندروید:

  • دسترسی داشتن به مجموعه ای از آکورد های آهنگ های مختلف
  • بیش از 22 میلیون آکورد از محبوب ترین آهنگ ها در کشور های گوناگون
  • پشتیبانی از موزیک های متنوع در انواع سبک ها نظیر راک، پاپ، جاز، متال و …
  • نمایش آکورد آهنگ های سه ساز گیتار، پیانو و اوکوله له
  • جست و جو بر اساس معیار های گوناگون در میان آکورد ها
  • بخشی برای یادگیری نواختن هر چه بهتر و آسان تر موزیک
  • نمایش تصویری متحرک از نوع نواختن هر آکورد

اپلیکیشن Chordify – Instant Song chords با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی خاص در زمینه فراهم سازی دسترسی کاربران به آکورد آهنگ ها در ساز های گوناگون توسط توسعه دهنده خود به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 41.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.3 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نموده است. هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه اختصاصی پرمیوم آن را از وب سایت محبوب و پر بازدید اپلیکیشن یاب دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 1791

    • تغییراتی در دسترس نیست!
آخرین نسخه کاربردی Chordify
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دانلود نسخه جدید Bundle برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران