دانلود نسخه جدید و آخر eMap HDF

دسته:

eMap HDF: weather & earthquake 2.3.1 – اپلیکیشن رادار پیش بینی آب و هوا اندروید نسخه بدون تبلیغات و کامل برنامه تقدیم شما عزیزان

ایجاد تغییرات در شرایط آب و هوایی، تاثیر مستقیمی بر زندگی ما می گذارد. گاها پیش می آید که برخی از فعالیت های ما وابسته به شرایط جوی است؛ و هر گونه تغییری می تواند برنامه های ما را عقب بیندازد. با این وجود، کاربران دیوایس های هوشمند به لطف توانایی های خاص اسمارت فون های شان قادر به مشاهده شرایط آب و هوایی در هر زمان و مکانی خواهند بود. راه های مختلفی برای مشاهده شرایط و پیش بینی های آب و هوایی وجود دارد که یکی از آن ها را می توان استفاده از استارت اپ ها دانست. eMap HDF: weather & earthquake یک اپلیکیشن رادار پیش بینی شرایط آب و هوایی و زلزله برای اندروید می باشد که توسط Elecont software توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه یکی از بهترین گزینه های موجود برای مشاهده شرایط جوی به صورت تصویری می باشد. همان گونه که در عنوان پست و توضیحات فوق نیز اشاره شده است یکی از اصلی ترین ویژگی های این استارت اپ، رادار هوشمند و قوی آن می باشد. به کمک این رادار تصویری می توانید به درکی صحیح از شرایط جوی برسید و بدانید که چه زمانی توده های بارشی به شما نزدیک و نزدیک تر می شوند. از جمله امکانات در دسترس، پیش بینی های ارائه شده 10 روزه به کمک انیمیشن ها است ؛ به نوعی شما قادر خواهید بود که نوع حرکت ابر ها در روز های آینده را بر روی رادار مشاهده کنید و بدانید که آیا درگیر بارش های سنگین می شوید و یا تنها با یک باران معمولی رو به رو هستید. امکانات و قابلیت های متنوع دیگری نیز در این برنامه اندروی د قرار دارد که از میان آن ها می توانیم به نمایش لایه ای ابر ها و یا اینکه نمایش رعد برق در هنگام نزدیک شدن طوفان اشاره نمود. اگر جزو کسانی هستید که علاقه زیادی به دریا و یا ماهی گیری دارید به کمک eMap HDF: weather & earthquake خواهید توانست از ساعت های دقیق جزر و مد مطلع شوید. دیگر نکته موجود در برنامه فوق، ارائه اطلاعاتی کامل در رابطه با زمین لرزه ها است ؛ در هنگام فعال بودن این اپلیکیشن اگر در نقطه ای از جهان زلزله رخ دهد؛ به سرعت از این موضوع مطلع خواهید شد و می توانید مکان دقیق آن را به همراه دیگر جزئیات بر روی نقشه مشاهده کنید. نیاز نیست که برای جلوگیری از به بار آمدن خسارت در هنگام طوفان ها و یا بارش های سنگین به طور مداوم برنامه را اجرا کنید، سیستم هوشمند برنامه در صورت وجود هر گونه خطری با اراسال یک نوتیفیکیشن، به شما اطلاع می دهد تا بتوانید برای هر نوع خطری آماده شوید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه eMap HDF: weather & earthquake اندروید:

  • ارائه پیش بینی هایی دقیق به صورت 10 روزه
  • مشاهده اطلاعات کیفیت آب و هوایی در شهر های بزرگ جهان
  • نمایش ابر ها در نمودار به صورت لایه ای
  • مشاهده نحوه حرکت ابر ها، شدت گرما و سرما بر روی رادار و نقشه
  • نمایش اطلاعات زمین لرزه های به وقوع پیوسته در لحظات قبل در سراسر جهان
  • ارائه اطلاعاتی کامل در ارتباط با شرایط جوی، در هر ساعت
  • ارسال نوتفیکیشن در هنگام نزدیک شدن طوفان ها به شما

اپلیکیشن eMap HDF: weather & earthquake با بهره مندی از امکانات و قابلیت های خاص خود در زمینه اطلاعاتی کامل در رابط با شرایط آب و هوایی، توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 10.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه بدون تبلیغات آن را از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.3.1

    • Search location by name
    • Some errors were fixed and the user interface was improved
دانلود نسخه جدید و آخر eMap HDF
نسخه آخر و کامل  Foreca برای موبایل

نسخه آخر و کامل Foreca برای موبایل

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران