دانلود نسخه کامل World of Goo

دسته:

World of Goo Remastered v1.0.23050517 – بازی جذاب و نوستالژیک “دنیای موجودات چسبنده” برای اندروید نسخه آنلاک شده و بدون محدودیت بازی تقدیم به شما تست شده با اجرای آفلاین

World of Goo Remastered – نسخه ریمستر شده دنیای موجودات چسبنده نام نسخه بازسازی شده بازی معروف و قدیمی World of Goo از استودیوی آمریکایی 2D Boy است که اولین نسخه اش در اکتبر 2008 برای کامپیوترهای خانگی منتشر شده بود و بعد از چند سال و با توسعه هرچه بیشتر سیستم عامل اندروید، نسخه ای موبایلی از آن نیز برای این سیستم عامل عرضه شد. حالا بعد از نزدیک به 15 سال کمپانی Netflix با خریداری سهم این بازی تصمیم گرفت تا نسخه ای بازسازی شده و تکامل یافته تر از این بازی را برای دستگاه های اندرویدی عرضه کند و آن را به صورت انحصاری برای مشترکین خود ارائه کند. اپلیکیشن یاب مفتخرانه اعلام می دارد که برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و عرضه نسخه آنلاک شده این بازی در سطح وب کرده است. توجه داشته باشید که بازی به صورت رایگان منتشر شده اما اگر آن را از گوگل پلی دریافت کنید باید با حساب کاربری نتفلیکس که دارای اشتراک پولی فعال است وارد بازی شوید تا اجازه دسترسی به محتوای آن را داشته باشید. اما نسخه پیش روی شما در اپلیکیشن یاب نسخه ای انحصاری از بازی است که به شکل آنلاک شده تقدیم حضورتان شده است. این یعنی شما برای تجربه بازی نیازی به پرداخت برای خرید اشتراک نتفلیکس را ندارید و می توانید به صورت رایگان و بدون محدودیت World of Goo Remastered را تجربه کنید.

World of Goo Remastered نسخه بازسازی شده بازی اصلی World of Goo است که البته از نظر گیم پلی و گرافیک تغییر خاصی نداشته و صرفاً نسخه ای کامل تر از این بازی به شمار می رود که حالا می توان آن را روی دستگاه های اندرویدی جدید هم تجربه کرد. بازی World of Goo Remastered یک بازی پازلی و بسیار خلاقانه است که از همان زمان انتشار مورد توجه میلیون ها بازیکن در سراسر جهان قرار گرفت. سبک بازی Physics-based است و این یعنی تمام بازی بر اصول قوانین واقع گرایانه فیزیکی طراحی شده است. بازی در دنیایی فانتزی دنبال می شود. شخصیت های اصلی بازی موجوداتی کوچک و گرد به نام Goo هستند. این موجودات بازیگوش به دنیای اطراف خود علاقه زیادی دارند و تصمیم دارند تا برای کشف حقایق ناشناخته وارد یک ماجراجویی شوند. اما آن ها از خطرات و تهدیداتی که در این مسیر وجود دارد مطلع نیستند. تنها راه پیروزی آن ها و غلبه بر خطرات اتحاد مثال زدنی آن ها است. شما برای انجام پازل های بازی می بایست با کمک این موجودات کوچک مسیری برای رسیدن به نقطه ای مشخص بسازید. اینکه این مسیر را چطور بسازید به شما بستگی دارد اما شما می توانید از قابلیت اصلی این موجودات که چسبندگی است استفاده کنید. در بازی World of Goo Remastered این امکان وجود دارد که با متصل کردن این موجودات پل، زیپ لاین و … بسازید و به کمک آن ها مراحل و پازل های بازی را انجام دهید. خلاقانه بودن پازل ها و فیزیک واقعی آن ها بدون شک شما را به وجد خواهد آورد. بنابراین بهتر است گول ظاهر ساده و فانتزی بازی را نخورید و خودتان را برای تجربه یک چالش فکری و متمایز آماده کنید. برای آشنایی بیشتر با بازی دنیای موجودات چسبنده می توانید ابتدا نگاهی به ویدئوی تریلر و تصاویر اسکرین شات بازی بی اندازید و سپس در صورت تمایل از بخش دانلودباکس اپلیکیشن یاب نسخه آنلاک شده و انحصاری آن را دریافت کنید.

نکات تکمیلی:

  1. بازی به صورت رایگان عرضه شده اما فقط مشترکین Netflix قادر به اجرای آن هستند. نسخه ای که اپلیکیشن یاب برای شما تدارک دیده نسخه آنلاک شده است که این محدودیت را ندارد و شما بدون نیاز به داشتن حساب نتفلیکس می توانید این بازی را به صورت کامل نصب و تجربه کنید.
  2. بازی World of Goo Remastered را از طریق گوگل پلی یا دیگر مارکت ها بروزرسانی نکنید در غیر این صورت نسخه اصلی جایگزین شده و باید اشتراک Netflix خریداری کنید. بنابراین بروزرسانی های بازی را فقط از اپلیکیشن یاب دنبال کنید.
  3. بازی فقط روی اندرویدهای 8.0 به بالا قابل نصب و اجرا است.
  4. توصیه می شود برای جلوگیری از شناسایی شدن، بازی را به شکل آفلاین اجرا کنید.





  • تغییرات نسخه 1.0.23050517

    • تغییراتی در دسترس نیست!
دانلود نسخه کامل World of Goo
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران