Sherlock

دسته:

آپدیت 22 فروردین: بروزرسانی نسخه مود بازی به آخرین ورژن:)

Sherlock: Hidden Match-3 Cases v1.6.602 Mod – بازی ماجراجویانه و پازلی “پرونده های پازلی شرلوک” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (پول بی نهایت) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Sherlock: Hidden Match-3 Cases – پرونده های پازلی شرلوک یک بازی پازلی و ماجرایی دیگر از استودیوی بازی سازی G5 Entertainment کشور سوئد است که به ساخت بازی های سبک ماجرایی و معمایی در قالب عناوین پازلی (جورچین) به شهرت زیادی دست پیدا کرده و به یکی از قوی ترین رقبای استودیوهای بزرگی که در این زمینه در حال فعالیت هستند تبدیل شده است. اپ مارکت با افتخار اعلام می دارد که برای اولین بار در ایران این بازی را خدمت شما معرفی کرده و آخرین نسخه آن را برای دانلود به صورت رایگان خدمت شما دوستان ارائه کرده است. بازی Sherlock: Hidden Match-3 Cases در همان نگاه اول به شما همه چیز را در رابطه با کلیت بازی توصیف خواهد کرد. همه ما با شخصیت معروف شرلوک هلمز که یکی از معروف ترین شخصیت های خیالی در دنیای داستان های جنایی و کارآگاهی است که تا کنون ده ها فیلم، سریال، کارتون و حتی بازی های ویدئویی زیادی در رابطه با این شخصیت معرفی و عرضه شده است. این شخصیت طی چندین دهه اخیر به یکی از نمادهای اصلی موضوعات و داستان های مرموز و کارآگاهی تبدیل شده است. حالا استودیوی G5 Entertainment نیز با ساخت یک بازی به نام Sherlock: Hidden Match-3 Cases به سازندگان بازی های موبایلی با مضمون شرلوک هلمز پیوسته است.

در بازی Sherlock: Hidden Match-3 Cases شما در نقش شرلوک هلمز که یکی از باهوش ترین و حرفه ای ترین کارآگاه های جهان است مأمور شده اید تا پرونده هایی مختلف از سرزمین هایی فانتزی را حل کرده و راز اسرارآمیز هرکدام از این پرونده ها را کشف کنید. شما باید همراه با این شخصیت راهی یک سفر پرماجرا شوید و به نقاط مختلفی سفر کنید و با شخصیت های کارتونی و هنری بسیاری از جمله آلیس در سرزمین عجایب رو به رو شوید و به آن ها کمک کنید تا از طلسمی که گرفتار آن هستند نجات پیدا کنند. بازی دارای یک خط داستانی است و شما با گذراندن هر مرحله از بازی تکه ای از پازل های این داستان را حل کرده و به بخش بعدی می روید. اما کلیت بازی برخلاف ظاهر ماجراجویانه و مهیجی که دارد، کاملاً پازل و جورچینی است. تمام مراحل بازی Sherlock: Hidden Match-3 Cases به صورت جورچین های 3 تایی یا همان Match 3 Puzzles طراحی شده است و شما برای حل کردن آن ها می بایست به قانون اصلی این نوع جورچین ها که ترتیب کردن و قرار دادن حداقل سه آیتم یکسان و مشابه در کنار هم است آشنا باشید. Sherlock: Hidden Match-3 Cases با مراحل زیادی که دارد می تواند شما را حسابی سرگرم کرده و توانایی های شما در انجام سریع پازل ها و جورچین های سه تایی را به چالش بکشد. برای دانلود آخرین نسخه این بازی فانتزی و سرگرم کننده کافیست به بخش دانلود باکس اپ مارکت رفته و از لینک های مستقیمی که برای شما آماده سازی شده، اقدام به دانلود این بازی کنید. این بازی با بیشتر از 10 هزار دانلود در گوگل پلی توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را به خود اختصاص دهد.



  • تغییرات نسخه 1.6.602

    • This update makes a few improvements to the previous one that features:
    • 🌀THROUGH THE LOOKING GLASS – Sherlock has discovered that Alice is in danger in her adventure sequel. Help him save her from the Jabberwock!
    • 🌹NEW SCENE – Find hidden objects or match gems in a row in the Garden of Live Flowers.
    • 🎁ALL THE KING’S MEN EVENT – Tackle 30 quests and 6 collections to get a Two Queens’ Chest!
    • 👋NEW CHARACTER – Meet Humpty Dumpty.
    • ✔️MORE QUESTS AND COLLECTIONS – 105 quests and 17 collections!
برچسب ها
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران