دانلود نسخه کامل F1 Mobile

دسته:

F1 Mobile Racing 2021 v2.8.4 – بازی مسابقات فرمول وان موبایل اندروید یک بازی ریسینگ محبوب و دوست داشتنی تقدیم شما تست شده با اجرای بدون مشکل

F1 Mobile Racing 2021 یکی از بهترین، زیباترین و خوش ساخت ترین بازیهای اتومبیلرانی و ماشین سواری با موضوع مسابقات فرمول 1 برای اندروید است که استودیوی بازیسازی Codemasters Software Company Ltd آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده است و تصمیم گرفته ایم در اسرع وقت جدیدترین نسخه اش را حضور شما دوستداران بازیهای فرمول وان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجد تان بیاوریم. بازی F1 Mobile Racing با یک گرافیک خیره کننده و ساخت کم نظیر آمده است تا تجربه بهترین بازی مسابقات فرمول 1 را در دستگاه تان به ارمغان بیاورد. بر ماشین مسابقه ای تان سوار شوید و با کنترلرهای لمسی نسبتا خوب وارد جاده شوید و نهایت لذت را تجربه کنید. بازی F1 Mobile Racing به صورت لایسنس شده عرضه شده است و شامل 10 تیم و 20 راننده‌ فعال فصل اخیر مسابقات فرمول یک مانند سباستین وتل و لوییس همیلتون که از قهرمانان و نام آشنایان این ورزش به حساب می آیند، می باشد که تاثیری انکار نشدنی در جذابیت و هیجان بازی دارد! از پایین ترین سطح ممکن شروع کنید تا سطح قهرمانان و رانندگان درجه یک این ورزش پیشرفت کنید! چندین حالت مختلف در بازی گنجانده شده است که می توانید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید و برای روزها به گوشی میخکوب شوید.

بازی F1 Mobile Racing تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و بر اساس صدها رای توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند که در آپدیت های بعدی با حل مشکلات و باگ ها مطمئنا این امتیاز بهبود خواهد یافت. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود جدیدترین نسخه بازی از سرورهای پرسرعت اپلیکیشن یاب بکنید.

توجه : نسخه های جدید هک نمیشود – در صورت هک شدن حتما مود به جعبه دانلود اضافه می شود.

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.codemasters.F1Mobile را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

– بازی را اجرا نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.8.4

    • Update 18 is the official start to the 2021 season transition so make sure you jump in game and checkout the deluge of information for the upcoming 2021 season update and the future of F1 Mobile Racing, including the upcoming minimum spec changes. Jump in game and check out our FAQ’s for more information.
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و کامل Street Racing 3D

نسخه جدید و کامل Street Racing 3D

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران