دانلود نسخه جدید Rope Savior 3D برای اندروید

دسته:

Rope Savior 3D v1.5.3 Mod – بازی پازل – تفننی نجات با طناب مخصوص اندروید نسخه معمولی نسخه مود (دریافت جایزه بدون دیدن تبلیغات) صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Rope Savior 3D نام یک بازی در ژانر پازل و فکری است که توسط استودیو بازی سازی Lion Studios برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی معروف و شناخته شده Lion Studios پیش از این بازی هم تجربه ساخت بازی های خوب دیگری را در کارنامه بازی سازی اش داشته است و خالق بازی هایی همچون Pull Him Out ، Merge Villa ، Mr Ninja – Slicey Puzzles ، Mr Bullet – Spy Puzzles ، Love Balls ، و ده ها بازی خوب دیگر است. Rope Savior 3D هم یکی از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با گیم پلی خارق العاده و هیجان انگیزش یک سرگرمی بدون توقف و یک تجربه منحصر به فرد را برای گیمر ها به ارمغان بیاورد و با بیش از 5.000.000 دانلود در مارکت اندروید به یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی های این مارکت تبدیل شود. اما Rope Savior 3D اساساً یک بازی پازلی ساده و ریلکس کننده مرحله ای است. در این بازی، شما در نقش یک قهرمان قرار می گیرید که وظیفه اش نجات دادن مردم از تصادفات و اتفاق های ناگوار است. در هر مرحله از بازی، شما باید با استفاده از طناب هایی که در اختیار دارید جلوی یک حادثه قریب الوقوع را بگیرید و مردم را نجات دهید. بنابراین، اگر دنبال یک بازی خوب برای پر کردن اوقات فراغت تان می گردید، Rope Savior 3D بدون شک می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد!

مکانیزم های گیم پلی Rope Savior 3D بسیار ساده هستند و این باعث می شود این بازی مناسب برای تمام رده های سنی باشد. در هر مرحله از بازی، تنها کافی است یک سری طناب را به میله ها گره بزنید و با طناب ها تقریباً یک سازه ایجاد کنید که بتواند مقاومت ایجاد کند. به طور مثال، سازه های لایه لایه و یا سازه های ضربدری طناب ها می توانند مقاومت خوبی ایجاد کنند. زمانی که حادثه ای در حال وقوع است، مثلاً زمانی که یک هواپیما از کنترل خارج می شود و نزدیک برخورد به یک هواپیمای دیگر است، و یا زمانی که یک کشتی از مسیرش منحرف می شود و نزدیک برخورد با افراد عادی ای است که در حال شنا کردن هستند، این سازها ها با مقاومتی که ایجاد می کنند می توانند جلوی حادثه را بگیرند. اگر بتوانید طناب ها را خوب گره بزنید، سازه ها مقاومت ایجاد می کنند و حادثه ای رخ نمی دهد و به این ترتیب شما وارد مرحله بعدی می شوید. اما اگر نتوانید طناب ها را خوب گره بزنید، سازه ها مقاومت ایجاد نمی کنند و حادثه رخ می دهد و مجبور می شوید مرحله ای که در آن قرار دارید را مجدداً آغاز کنید. بازی به همین سادگی است و موفقیت شما در مرحله ها هم به این بستگی دارد که آزمون و خطا کنید و رفته رفته قلق نحوه طراحی سازه های مقاوم را به دست بیاورید. Rope Savior 3D توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را در مارکت اندروید به خودش اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت این بازی محبوب و پرطرفدار را به صورت تست شده و کاملاً رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همین حالا می توانید این بازی را از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!



  • تغییرات نسخه 1.5.3

    • Minor Bug Fixes!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر  Bejeweled برای اندروید

نسخه کامل و آخر Bejeweled برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران