نسخه جدید و کامل Elemento

دسته:

Elemento : Icon Pack v1.1.5 – اپلیکیشن آیکون پک تیره گرادینت المنتو اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 0.99 دلار

Elemento : Icon Pack عنوان آیکون پک تیره گرادینت المنتو می باشد که توسط استودیو پر آوازه FLATEDGE توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. کاربران اسمارت فون های اندرویدی برای ایجاد تغییرات در رابط کاربری گوشی هوشمند خود از ابزار متنوعی استفاده می کنند. این برنامه ها هر کدام شان به نوعی بخشی از رابط کاربری را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از آن ها اقدام به تعویض والپیپر کرده و یا اینکه برخی دیگر نیز تلاش می کنند که ویجت هایی جدید را روی هوم اسکرین شان قرار دهند. یکی دیگر از روش های ایجاد تغییرات در UI گوشی های اندرویدی استفاده از لانچر ها می باشد، که متاسفانه بسیاری از آن ها بهینه نبوده و پس از نصب مشکلاتی را نظیر مصرف زیاد باتری و سی پی یو برای کاربر ایجاد می کند. ما پیش از ایجاد تغییرات باید به این موضوع دقت کنیم که در هنگام باز کردن قفل صفحه نمایش و مشاهده آن چه چیزی بخش زیادی از آن را پوشانده است؟! تنها با اندکی دقت متوجه خواهید شد که بخش زیادی از نمایشگر توسط آیکون ها اشغال شده اند. با توجه به این موضوع آیکون ها را می توان جزو تاثیر گذار ترین مولفه ها بر زیبایی رابط کاربری اسمارت فون ها دانست. کاربران برای ایجاد تغییرات در آیکون برنامه ها می توانند از روش های مختلفی استفاده کنند، اما یکی از بهترین و سریع ترین این روش ها را می توان آیکون پک ها دانست. یکی از بهترین بسته های نماد موجود در مارکت اندروید که در این پست قصد معرفی آن را داریم Elemento : Icon Pack می باشد. توسط این آیکون پک شما عزیزان می توانید، تمامی نماد های موجود در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را تغییر داده و جلوه ای خاص به آن ببخشید.

Elemento : Icon Pack دنیایی از آیکون های جذاب

پس از نصب و ورود به محیط اولیه برنامه Elemento : Icon Pack، یکی از اصلی ترین عواملی که توجه شما را به خودش جلب می کند، داشبورد آن می باشد. در این داشبورد شما عزیزان می توانید به گزینه های مدیریتی متنوعی دسترسی داشته باشید که هر کدامشان به نوعی نیاز های شما را برطرف کرده و دسترسی تان را به آیکون ها برقرار می کنند. به طور کلی در این پکیج بیش از 1700 آیکون گوناگون قرار داده شده است که با توجه به تعدادشان می توانیم بگوییم که استارت اپ ها و بازی های بسیاری تحت پوشش آیکون پک المنتو قرار دارند.

ارسال درخواست ساخت آیکون!

گرچه کاربران برنامه Elemento : Icon Pack به مجموعه ای عظیم از انواع آیکون ها دسترسی دارند، اما باز هم ممکن است شما نتوانید آیکون یکی از برنامه های پراستفاده خود را در آن مشاهده کنید! بدین منظور توسعه دهنده یک بخش خاص را برای کاربر در نظر گرفته است. به کمک این بخش شما می توانید نرم افزار مورد نظرتان را انتخاب نموده تا در آپدیت های بعدی، تیم طراح آیکون برنامه مورد علاقه تان را برای شما طراحی کند. بر خلاف دیگر آیکون پک های مشابه موجود در مارکت اندرویدی باید بگوییم که آیکون پک المنتو جزو پکیج هایی است که در بازه های زمانی کوتاه مدت به روز رسانی می شود.

آیکون های پویا و والپیپر هایی هماهنگ

تعدادی از نماد های موجود در برنامه Elemento : Icon Pack را آیکون های پویا و داینامیک تشخیص می دهند که برای تقویم اسمارت فون مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این شما عزیزان نه تنها می توانید به مجموعه ای از نماد های گوناگون دسترسی داشته باشید، بلکه ده ها تصویر زمینه نیز در اختیارتان قرار داده می شود. این والپیپر ها از هماهنگی بسیار بالایی با آیکون ها برخوردار بوده و استفاده از آن ها همزمان با نماد ها جلوه ای خاص به نمایشگر گوشی هوشمندتان می بخشد.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Elemento : Icon Pack اندروید :

  • دسترسی به مجموعه ای از 1700 آیکون متنوع و گوناگون
  • طراحی خاص گرادینت بر اساس رنگ تیره و تلفیق آن با رنگ های پویا
  • گزینه ای برای ارسال درخواست ساخت آیکون دلخواه تان به تیم توسعه دهنده
  • پشتیبانی از لانچر های گوناگون و پر طرفدار اندرویدی
  • آیکون های داینامیک برای تقویم اندروید
  • گزینه ای برای جست و جو در میان لیست نماد ها
  • دسترسی به ده ها تصویر زمینه اختصاصی طراحی شده توسط توسعه دهنده

اپلیکیشن Elemento : Icon Pack با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش با قیمت 0.99 دلار منتشر و امتیاز 4.7 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده این اپ هوشمند را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.1.5

    • 100 new icons added.
    • All new dashboard.
    • Premium icon request feature added.
    • Activity fixes.
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دانلود آخرین نسخه آیکون پک Paper Cut

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران