دانلود کاملترین و جدیدترین نسخه Rename Photos and Videos

دسته:

Rename Photos and Videos v1.12.0-pro – اپلیکیشن تغییر نام تصاویر و ویدئو اندروید نسخه خریداری شده و کامل به ارزش 1.19 دلار تقدیم شما

یکی از مشکلاتی که گاها کاربران با آن رو به رو هستند سازماندهی تصاویر و فایل های ویدئویی موجود در گالری می باشد؛ برخی از افراد با روش های مختلفی فایل های مورد نظر شان را سازماندهی می کنند اما هنگام انتقال فایل ها به دیگر دستگاه ها با به هم ریختگی آن ها رو به رو می شوند. در مواردی مشاهده شده است که برخی مرتب سازی بر اساس اطلاعات EXIF را پیشنهاد می دهند که باید بگوییم این روش در مورد فایل های ویدئویی تاثیری ندارد! Rename Photos and Videos عنوان یک اپلیکیشن تغییر نام تصاویر و ویدئو ها می باشد که توسط Maximilian Schillinger برای اندروید توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این نرم افزار به کاربران کمک می کند تا به صورتی هوشمندانه نام فایل های خود را تغییر داده و به سازماندهی هر چه بهتر آن ها کمک کنند. یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در اپ فوق را می توان در روش های مختلف تغییر نام دانست ؛ به گونه ای که چندین حالت متنوع در اختیار شما عزیزان قرار دارد. پس از انتخاب مراحل، تغییر نام ها به صورت کاملا خودکار صورت می گیرد و خواهید توانست آن ها را متناسب با نیاز های تان شخصی سازی نمایید. بر خلاف بسیاری از ابزار های مشابه چندین فرمت محبوب و پر طرفدار تحت پشتیبانی این استارت اپ می باشد که هر گونه نیاز کاربران را در لحظه بر طرف خواهد نمود.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Rename Photos and Videos اندروید :

  • توانایی تغییر نام تصاویر و فایل های ویدئویی به صورت خودکار
  • چندین روش مختلف برای ایجاد تغییرات در نام ها
  • امکان شخصی سازی روش های موجود متناسب با نیاز های خود
  • سرعت بسیار بالا در ایجاد تغییرات
  • پشتیبانی از انواع فرمت های ویدئوی و تصویری محبوب
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Rename Photos and Videos با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع توانسته است با قیمت 1.19 دلاری خود امتیاز 4.4 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر طرفدار اپلیکیشن یاب دریافت نمایید. این برنامه به درخواست شما معرفی شده است.



  • تغییرات نسخه 1.12.0

    • - Support .heic, .heif, .webp and .webm files
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران