دانلود نسخه آخر LittleBigSnake

دسته:

Little Big Snake v2.6.35 Mod – بازی تفننی و سرگرم کننده “رقابت مارها” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (باز بودن بخش های VIP) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آنلاین

Little Big Snake – رقابت مارها یک بازی جذاب و خوش ساخت است که با ایده پردازی اقتباسی از روی بازی کلاسیک Snake ساخته و توسعه یافته است. سازنده و منتشرکننده این بازی یک استودیوی آمریکایی است که نام خود استودیو نیز درست مثل نام بازی Little Big Snake است. این بازی ابتدا در قالب یک پروژه تحت وب طراحی و توسعه پیدا کرد و خیلی زود بازیکنان زیادی به طرفداران آن تبدیل شدند. بعد از اینکه محبوبیت بازی افزایش بیشتری پیدا کرد، توسعه دهنده بازی تصمیم گرفت تا نسخه ای بازسازی شده برای موبایل ها و تبلت های هوشمند امروزی از جمله Android و iOS ارائه کند تا بازیکنان بتوانند با دردسر خیلی کمتری از انجام این بازی لذت ببرند. ما نیز همزمان با انتشار جدیدترین نسخه کامل و نهایی این بازی برای اندروید آن را تهیه، بررسی و برای دانلود به شکل تست شده و رایگان ارائه کرده ایم. اپلیکیشن یاب به جز نسخه اصلی گوگل پلی، همچنین اقدام به انتشار یک نسخه مود شده جداگانه نیز کرده است. رویکرد اصلی بازی Little Big Snake مثل خیلی دیگر از بازی های مدرن و رقابتی آنلاین امروزی که در قالب بازی های مینیمالیستی طراحی و عرضه می شوند است. بعضی از معروف ترین این بازی ها عبارت اند از عناوینی همچون Hole.io , Agar.io , Crowd City , King of Crabs , Sausage Wars.io , Dinosaur Rampage و … که همگی آن ها را پیش تر در مطالب دیگری از اپلیکیشن یاب منتشر کرده بودیم.

Little Big Snake با طراحی های ساده اما جذاب خود، یک بازی رقابتی و بسیار دوست داشتنی به حساب می رود. همانطور که گفته شد، این بازی از روی عنوان کلاسیک بازی Snake ساخته شده است. یعنی سبک و سیاق بازی و نحوه انجام آن تقریباً مثل بازی معروف Snake طراحی شده است. شما در این بازی در کنار ده ها حریف دیگر در یک میدان رقابت حضور خواهید داشت. این میدان رقابت به نوبه خود خیلی بزرگ است و در نقاط مختلف آن آیتم های خاصی وجود دارند. با شروع بازی، تمام رقیب ها از نظر قدرت، اندازه و ویژگی ها تقریباً یکسان هستند و به محض حرکت، شروع به تکامل می کنند. در Little Big Snake وظیفه اصلی شما بزرگ تر شدن و قوی تر شدن است! برای این کار باید در اطراف به گشت و گذار بپردازید و حشرات، آیتم های امتیازی و نکتارهای باقی مانده از رقبا را ببلعید تا بزرگتر شده و ویژگی های بهتری به شما اضافه شود. بخش اصلی و رقابتی بازی این است که هرچه بیشتر و سریع تر آیتم های داخل بازی را جمع آوری کنید (ببلعید) قوی تر و خطرناک تر می شوید. در این صورت قادر هستید تا رقبایی که از شما کوچک تر و ضعیف تر هستند را نیز ببلعید و به همین شکل آن ها را از بازی حذف کنید و امتیاز زیادی به دست بیاورید. هدف نهایی شما در بازی باید کسب بیشترین امتیاز ممکن باشد. پس خودتان را برای یک سرگرمی تفننی اما چالش برانگیز و جذاب آماده کنید! فراموش نکنید که رقبای قوی تر بزرگترین تهدید شما در بازی هستند. هرگونه برخورد با آن ها برابر با از بین رفتن مار شماست. پس تا وقتی که به اندازه آن ها قوی نشده و یا حتی از آن ها بزرگتر نشدید به سمتشان نروید. بازی Little Big Snake یک لیدربورد جهانی برای رقابت بر سر رتبه های بهتر نیز دارد که شما هم می توانید در آن شرکت کنید. اگر از علاقه مندان به بازی کلاسیک Snake هستید و این بار می خواهید آن را به شکل رقابتی تجربه کنید، معطل نکنید و همین حالا آن را از دانلود باکس اپلیکیشن یاب دانلود کنید.

توجه : در نسخه مود بخش های وی آی پی باز است، تبلیغاتی وجود ندارد و تولد دوباره صورت می گیرد.



  • تغییرات نسخه 2.6.35

    • The Tap&GO revolution!
    • By a special decree of the Snake King, all mobile snakes have been granted the Tap&GO neural network. Now it is enough to tap on targets and the snake will follow your orders by itself.
    • Draw any path with a gesture and the snake will rush along it!
    • The Snake King, Rudolph XIV
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران