دانلود نسخه آخر Health

دسته:

Huawei Health v11.0.6.512 برنامه اتصال بند های هوشمند هواوی به گوشی اندرویدی نسخه اصلی برنامه با بیش از 100,000,000 دانلود در گوگل پلی

این روز ها به لطف وجود انواع سنسور ها روی گوشی های هوشمند و البته وجود ابزار هایی مثل ساعت هوشمند و دستبند هوشمند، می توان به اطلاعات زیادی از میزان سلامت بدن و وضعیت کلی آن دست پیدا کرد. اپلیکیشن های بسیاری وجود دارد که با جمع آوری و تحلیل این داده ها، وضعیت سلامتی بدن را آنالیز کرده و شما را از وضعیت کلی بدن آگاه می کنند. می توانید با استفاده از این داده ها، از بروز بیماری های مختلف جلوگیری کرده و پیش از بروز صدمات بدنی، نسبت به پیشگیری از آن ها اقدام کنید. کمپانی های بسیاری وجود دارند که کارشان تولید نرم افزار های سلامتی و کنترل سلامتی است. کمپانی های بزرگ مثل اپل و سامسونگ نیز هر کدام اپلیکیشن های سلامتی خود را دارند. امروز با اپلیکیشن رسمی یکی دیگر از این کمپانی ها در خدمت شما هستیم. Huawei Health عنوان اپلیکیشن رسمی هواوی برای کنترل سلامتی و تندرستی، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط گروه نرم افزاری Huawei Internet Service توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به صورت پیش فرض روی تمامی گوشی های تولید شده توسط هواوی، نصب است. برای این که بتوانید از داده های دستبند ها و ساعت های هوشمند هواوی روی گوشی های اندرویدی خود استفاده کنید، لازم است که این اپلیکیشن روی دستگاه شما نصب باشد. با استفاده از این برنامه، شما می‌توانید اطلاعات موجود در ساعت و بند هوشمند خود را با گوشی موبایل همگام کرده و همواره به تازه‌ ترین اطلاعات آن دسترسی داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن و برقرار ساختن ارتباط آن با بندهایی نظیر Honor Band می‌توانید وضع سلامتی خود را به صورت دائم زیر نظر گرفته و از اطلاعات مربوط به این سنسور ها نهایت استفاده را ببرید. از آنجا که دستبند های هوشمند هوآوی در نسل جدید، به طور کامل در برابر آب، تعریق بدن و … مقاومند، شما می ‌توانید این دستگاه‌ ها را در هنگام ورزش، دویدن، شنا و … استفاده کنید و همواره به آخرین اطلاعات مربوط به سلامتی نظیر میزان کالری سوزانده شده، ضربان قلب، اکسیژن خون، نبض و … دسترسی داشته باشید. همچنین این برنامه با استفاده از امکان نظارت بر روند خواب به شما این امکان را می‌ دهد که بتوانید اطلاعات کاملی در رابطه با زمان‌ های استراحت و خواب در شبانه‌ روز کسب کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Huawei Health اندروید :

  • اتصال به بند ها و ساعت های هوشمند هواوی برای دریافت و آنالیز اطلاعات آن ها
  • نمایش تعداد قدم های برداشته شده در حالت پیاده روی یا دویدن
  • گرد آوری اطلاعات درباره میزان خواب و آنالیز آن به همراه نمایش نمودار های مرتبط
  • ارائه پیشنهاد های سلامتی اختصاصی وضعیت بدن شما
  • نمایش میزان کالری سوخته شده حین انجام ورزش و دویدن
  • نگهداری میزان رکورد ها
  • قابلیت اشتراک گذاری داده های نرم افزار با دیگران

اپلیکیشن Huawei Health با بیش از 100,000,000 دانلود از گوگلی پلی و کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز 3.9 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت کند. هم اکنون می توانید نسخه اصلی، کامل و بدون تبلیغات این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از اپلیکیشن یاب به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.



  • تغییرات نسخه 11.0.6.512

    • Bug fix
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دانلود نسخه جدید My Tracker برای اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران