دانلود ورزشی Trigonometry Calculator

دسته:

Trigonometry Calculator – PRO v2.4 – اپلیکیشن ماشین حساب اندازی گیری پارامتر های مثلث اندروید نسخه خریداری شده و کامل برنامه به قیمت 1.99 دلار برای اولین بار در ایران

تصویر هر آن چیزی که ما در این دنیا می بینیم تشکیل شده از اشکال هندسی منظم و غیر منظمی هستند که در ریاضیات کاربرد های مختلفی در حل مسائل دارند. دنیای ریاضیات دنیای قوانین و فرمول هاست و این اشکال هندسی نیز دارای فرمول های خاصی می باشند؛ فرمول هایی که به کمک آن ها می توان از پارامتر های مختلف هر نوع شکلی مطلع شد. با این وجود در کتاب های مختلفی به آموزش این فرمول ها و قوانین پرداخته شده است؛ اما چیزی که باید بدانید این است که حفظ این دسته از فرمول ها و به خاطر سپردن شان در طولانی مدت امکان پذیر نبوده و تنها با چند وقت استفاده نکردن از آن ها ممکن است فراموش شان کنید. علاوه بر این شاید بتوان به فرمول ها دسترسی پیدا کرد اما این که بتوان نحوه استفاده از آن ها را فرا گرفت ساده نیست و ممکن است حتی زمانی که این فرمول ها را در اختیار دارید نتوانید پارامتر های دلخواه تان را محاسبه نمایید. یکی از پر استفاده ترین اشکال هندسی و هم چنین کاربردی ترین آن ها در طرح مسائل مثلث ها می باشند. مثلث ها که به چند نوع مختلف تقسیم می شوند دارای زوایای گوناگونی بوده و هر ضلع در هر شرایطی می تواند اندازه ای خاص داشته باشد. همین موضوع باعث شده است تا در این پست تصمیمی به معرفی یک نرم افزار کاربردی در این زمینه بگیریم. Trigonometry Calculator – PRO عنوان یک اپلیکیشن ماشین حساب اندازه گیری پارامتر های مثلث می باشد که توسط SandS9 توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. همان طور که در توضیحات فوق نیز اشاره کردیم در برخی از موارد محاسبه پارامتر های مثلث کار ساده ای نیست؛ اما این نرم افزار به شما عزیزان کمک می کند که بدون نیاز به هیچ گونه فرمولی و تنها با چند بار لمس صفحه نمایش بتوانید پارامتر هایی را نظیر اندازه ضلع ها و زوایا را به راحتی هر چه تمامی تر محاسبه نمایید. در زمان انجام محاسبات و نمایش اعداد نهایی تمامی فرمول های استفاده شده برای محاسبات نمایش داده می شود تا به درکی عمیق از محاسبات دست پیدا کنید و هیچ گاه هیچ سوالی در ذهن تان باقی نماند. محیط نرم افزار بسیار ساده است و برای انجام محاسبات مورد نیاز تان تنها کافی است اعداد مسئله ارائه شده را وارد کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Trigonometry Calculator – PRO اندروید :

  • اندازه گیری پارامتر های مختلف مثلث ها نظیر مساحت، ارتفاع، اضلاع و …
  • سرعت بسیار بالا در انجام محاسبات و نمایش نتیجه نهایی
  • نمایش فرمول های استفاده شده در پایان محاسبات
  • پشتیبانی از واحد های مختلف اعدادنظیر میلیمتر، سانتی متر و . . .
  • محیط کاربری ساده و آسان

اپلیکیشن Trigonometry Calculator – PRO با بهره مندی از قابلیت های خاص خود در زمینه اندازه گیری پارامتر های مثلث توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلار منتشر و امتیاز 5.0 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وب سایت پر بازدید اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 2.4

    • Bug fixed
دانلود ماشین حساب+تبدیل واحد HiEdu Scientific Calculator Pro

دانلود ماشین حساب+تبدیل واحد HiEdu Scientific Calculator Pro

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران