دانلود نسخه جدید و آخر Lightleap

دسته:

Lightleap Photo Editor – Formerly Quickshot v1.2.7 – اپلیکیشن ویرایشگر تصویر جالب و حرفه ای لایت لیپ اندروید نسخه حرفه ای و کامل برنامه به ارزش 59.99 دلار

توسعه دهندگان بسیاری هستند که با داشتن ایده هایی خلاقانه نرم افزار هایی را با کارایی فوق العاده در اختیار کاربران شان قرار می دهند. برخی از این سازندگان به دلیل محبوبیت نرم افزار های شان از شهرت بالایی برخوردار هستند و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند قطعا آن ها را می شناسند. قطعا با برنامه های Videoleap، Facetune و Photofox آشنایی کامل دارید، نرم افزار هایی که با مجموعه ابزار حرفه ای شان طیف وسیعی از نیاز های کاربران را در زمینه ویرایش عکس ها و ویدئو ها برطرف می کنند. لایتریکس به عنوان یکی از بهترین توسعه دهندگان برنامه های دستگاه های هوشمند و همچنین نرم افزار های ذکر شده، اپ های مختلف را تا به کنون منتشر کرده است که برخی از آن ها به صورت انحصاری تنها در سیستم عامل IOS در دسترس هستند. اخیرا یکی از برنامه های این توسعه دهنده که دارای طرف داران بسیاری نیز می باشد برای اندروید منتشر شده که قصد داریم در این پست آن را در اختیار تان قرار دهیم. Lightleap Photo Editor – Formerly Quicksho عنوان ویرایشگر تصویر جالب و حرفه ای لایت لیپ می باشد که توسط Lightricks Ltd توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این ابزار ویرایشی را می توان یک راهکار مناسب برای ویرایش تصاویر روزمره دانست که امکانات مطلوبی را در سطوح بالا در اختیار کاربران اش قرار می دهد. تنها کافی است تصویر مورد نظر تان را فراخوانی کرده و تغییرات دلخواه خود را روی آن اعمال کنید تا یک خروجی بسیار با کیفیت را دریافت نمایید. حتما دیده اید که در برخی از برنامه ها توسعه دهندگان روی یک ویژگی خاص مانور می دهند؛ این موضوع در ارتباط با لایت لیپ نیز صدق کرده و می توان قدرت را در افکت هایش مشاهده کرد. این افکت ها که بسیاری از آن ها برای فضا های باز طراحی شده اند جلوه ای خاص به تصاویر بخشیده و اجازه می دهد که عکس های تان را درست همانند ویرایشگر های حرفه ای جلوه دهید. در هنگام اعمال فیلتر ها و یا افکت ها قادر خواهید بود موارد اضافی پس زمینه را حذف کرده و تصویری بی عیب و نقص را با دوستان تان به اشتراک بگذارید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Lightleap Photo Editor – Formerly Quickshot اندروید :

  • ویرایش تصاویر با مجموعه ای از ابزار ویرایش متداول و رایج
  • روتوش خودکار تصاویر و تنظیم شارپنس ، کنتراست، نور و ….
  • حذف اشیاء اضافی موجود در پس زمینه تصاویر تان
  • مجموعه ای از افکت های زیبا مخصوص به عکاسی در فضای باز
  • چندین فیلتر فوق العاده برای افزایش زیبایی عکس ها
  • چند گزینه برای تغییر آسمان در تصاویر با صحنه فضای باز!

اپلیکیشن Lightleap Photo Editor – Formerly Quickshot با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت هایی متنوع توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 59.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.1 از 5.0 را به وسیله کاربران گوگل پلی دریافت کرده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از دیتابیس عظیم وب سایت اپلیکیشن یاب دریافت نمایید.



  • تغییرات نسخه 1.2.7

    • Bug fixes and performance improvement
دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

دانلود Degoo Cloud Storage – اپلیکیشن استفاده آسان از فضای ابری degoo مخصوص اندروید

نسخه آخر و کامل  Deep Art Effects برای موبایل

نسخه آخر و کامل Deep Art Effects برای موبایل

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران