دانلود نسخه کامل Om Nom: Run

دسته:

Om Nom: Run v1.4.2 Mod – بازی اکشن و مهیج “اوم نوم: فرار” برای اندروید نسخه معمولی نسخه مود (ویژگی ها ذکر شده) به صورت جداگانه تست شده با اجرای آفلاین

Om Nom: Run – اوم نوم: فرار نام قسمتی دیگر از سری بازی های Om Nom است که شخصیت اصلی سری بازی های Cut the Rope می باشد. این بازی هم توسط استودیوی انگلستانی ZeptoLab تهیه و توسعه داده شده است. Om Nom: Run در گوگل به صورت رایگان در دسترس کاربران اندرویدی سراسر دنیا قرار گرفته است و آخرین نسخه رسمی آن توسط اپلیکیشن یاب تهیه و به همراه یک نسخه مود شده عرضه شده است تا شما علاقه مندان به بازی های آرکید و اکشن به ویژه کسانی که به سری بازی های Cut the Rope علاقه دارند بتوانید خیلی راحت این بازی را به صورت تست شده و رایگان دانلود کرده و روی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید. Om Nom: Run همانطور که گفته شد یکی از بازی های مجموعه اوم نوم می باشد. این شخصیت که موجودی سبز و بامزه است، شخصیت اصلی سری بازی های محبوب و انقلابی Cut the Rope می باشد و حالا شاهد عرضه شدن یک بازی کاملاً متفاوت از این شخصیت توسط استودیوی زپتولب هستیم. البته در این بازی به جز شخصیت اصلی یعنی Om Nom شخصیت دیگر این مجموعه ها یعنی Om Nelle نیز حضور دارد. Om Nom: Run با اقتباس از بازی های معروف و پرمخاطب زیادی همچون عناوینی مثل Subway Surfers تهیه و تولید شده است تا این بار شما بتوانید تجربه ای مشابه را با شخصیت های بامزه این مجموعه تجربه کنید. به همین خاطر باید گفت که کلیت این بازی یک عنوان کلیشه ای و تکراری به حساب می آید اما با این حال این بازی جذابیت ها و ویژگی های خود را دارد.

در بازی Om Nom: Run شما به شهر نومویل که ساکنین آن موجودات بامزه و سبزرنگ هستند می روید. در Om Nom: Run مراحل و مأموریت های زیادی را انجام دهید که همگی آن ها در قالب یک بخش اصلی یعنی دویدن خلاصه می شوند. شما می بایست در مسیرهای مختلفی که با موانع گوناگونی پر شده اند به سمت جلو بدوید و از روی آن ها بپرید و یا بدون برخورد با آن ها از کنارشان عبور کنید. در میان مسیر آیتم ها و امتیازهای گوناگونی وجود دارند که می بایست همه آن ها را جمع آوری کنید تا امتیاز کلی شما افزایش پیدا کند. Om Nom: Run همچنین بخشی جالب و بی پایان دارد که ملاک اصلی در آن ثبت رکوردهای بهتر می باشد و به همین خاطر این بازی می تواند یک عنوان سرگرم کننده و رقابتی نیز باشد. در طول بازی Om Nom: Run می توانید به لوکیشن های متنوعی مثل خیابان های شلوغ، پشت بام ها، تونل ها و بسیاری مکان های دیگر بروید. با کسب امتیاز قادر خواهید بود تا چیزهای مختلفی از جمله کاراکترهای بیشتری از مجموعه Cut the Rope و یا آیتم های ویژه مثل بوسترها و مهارت های خاص را خریداری کنید. این آیتم ها دقیقاً از روی بازی Subway Surfers تقلید شده است و مثل همین بازی، شما می توانید از آهنربا، راکت، کفش پرنده و بسیاری چیزهای مشابه دیگر استفاده کنید. گرافیک و طراحی های Om Nom: Run ساده و فانتزی اما در عین حال سه بعدی می باشد. این بازی با شکل و شمایل رنگارنگ و کارتونی خود می تواند برای کودکان بسیار جالب باشد. بازی اوم نوم: فرار همینک به همراه نسخه مود شده آن به صورت تست شده از اپلیکیشن یاب آماده دانلود می باشد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می توانید ویدئوی تریلر آن را مشاهده کنید.



  • تغییرات نسخه 1.4.2

    • The journey goes on! Check out the new levels in this version together with Om Nom for a chance to enjoy new content!
  • ویژگی های نسخه مود

    ● مقدار زیادی سکه ● آنلاک بودن همه کاراکترها ● آپگرید بودن تمام کاراکترها تا آخرین سطح ● حذف تبلیغات


نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دانلود نسخه آخر Sky Roller

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران