نسخه جدید و آخر Last Hero

دسته:

Last Hero: Roguelike Shooting Game v4.0 Mod – بازی اکشن هیجان انگیز آخرین قهرمان اندروید نسخه اصلی نسخه مود (پول بی نهایت ضربه قوی) به صورت جداگانه تست شده با اجرای انلاین

Last Hero: Roguelike Shooting Game – آخرین قهرمان عنوان یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی SuperNova Game برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی SuperNova Game در اولین ارائه خود موفق عمل کرده و در آغاز کارنامه بازی سازی اش یک بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده را روانه مارکت اندروید کرده است. Last Hero: Roguelike Shooting Game دارای گیم پلی بسیار ساده ای است و از المان های شوتر، ماجراجویی، روگ، و نقش آفرینی استفاده می کند. ساختار بازی به صورت مرحله ای – امتیازی و در چند استیج است. در این بازی به عنوان یک قهرمان نقش آفرینی می کنید که وظیفه دارد زامبی ها را بکشد و با نفوذ به پایگاه های دفاعی آنها، رؤسای آنها را هم از بین ببرد. در هر مرحله با سیل عظیمی از زامبی ها و موجودات جهش یافته آخرالزمانی مواجه می شوید و پس از هر چند مرحله به رئیس های آنها خواهید رسد. دشمن های شما از تنوع خوبی برخوردارند و پترن های حرکتی و هجومی زیادی دارند که شما را به چالش خواهند کشید. رؤسا هم بسیار قدرتمند هست و مهارت های شما را در بالاترین سطح تست می کنند. خوشبختانه قهرمان شما هم از توانایی ها و مهارت های منحصر به فردی برخوردار است. این توانایی ها و مهارت ها در طول بازی بیشتر هم می شوند. هر بار که از یک مرحله عبور می کنید این فرصت در اختیار شما قرار می گیرد که بتوانید از توانایی ها و مهارت های جدیدی استفاده کنید. به طور مثال می توانید تیرهای اسلحه تان را چند شعبه کنید و یا تیر هایی برای اسلحه تان استفاده کنید که قابلیت تخریب چند برابری دارند و یا حتی می توانید معیار اچ پی تان را که از دست رفته است دوباره بر گردانید. این توانایی ها و مهارت ها بسیار زیاد هستند و برای جلوگیری از طولانی شدن مطلب از توضیح تمام آنها صرف نظر می کنیم.

اما ارتقاء قهرمان در بازی Last Hero: Roguelike Shooting Game تنها زمانی امکان پذیر می شود که کشته شوید. بعد از کشته شدن می توانید از پول هایی که در بازی به دست آوردید استفاده کنید و وارد منوی بازی شوید و از کفش ها گرفته تا اسلحه، همه چیز قهرمان تان را ارتقاء دهید. باید این نکته را هم بگوییم که بعد از کشته شدن قابلیت ورود مجدد به بازی هم برای شما فراهم شده است. برای این منظور یا باید از جم ها استفاده کنید و یا از قلب ها استفاده کنید. جم ها بسیار سخت تر از چیز های دیگر در بازی پیدا می شوند و تقریباً کاملاً شانسی هستند. اما اگر بخواهید می توانید از طریق سیستم مایکروترنزیشن و پرداخت پول واقعی این جم ها را تهیه کنید. قلب ها کمی راحت تر پیدا می شوند و معمولاً پس از چند مرحله می توانید یک یا دو قلب به دست بیاورید. کنترل کاراکتر بازی در ابتدا چالش های خودش را به همراه دارد و ممکن است باعث شود چند بار کشته شوید. اما رفته رفته قلق بازی دست تان می آید و می توانید به راحتی بر کنترل کاراکتر تان مسلط شوید. برای حرکت دادن قهرمان تان تنها کافی است از جوی استیک مجازی استفاده کنید و به هر طرفی که می خواهید بروید. زمانی هم که متوقف شوید قهرمان تان به صورت خودکار دشمنان را شناسایی می کند و به سمت آنها تیراندازی می کند و نیاز نیست کار دیگری انجام دهید. این بازی دارای گرافیک خارق العاده ای است. طراحی هنری کاراکتر ها و بخش های مختلف جهان بازی بسیار زیباست و دارای استایل کارتونی می باشد. انیمیشن ها و افکت ها و نورپردازی ها هم جلوه های بصری فوق العاده ای را برای این بازی به وجود می آورند و هر گیمری را مجذوب خودشان می کنند. صداگذاری های بازی هم تکمیل کننده زیبایی منحصر به فرد این بازی هستند و افکت های صوتی بازی و خصوصاً صدای تیراندازی ها اتمسفر هیجان انگیزی را در بازی خلق می کنند. در نهایت باید گفت بدون شک کمپین Last Hero: Roguelike Shootin Game تجربه ای کم نظیر و رضایتبخش را برای شما به ارمغان خواهد آورد و می توانید برای ساعت ها از آن لذت ببرید. Last Hero: Roguelike Shooting Game توانسته از میان آراء گیمر ها در مارکت اندروید امتیاز 4.0 از 5.0 را به خود اختصاص دهد و تیم اپلیکیشن یاب قصد دارد نسخه نهایی و مود شده و بدون محدودیت آن را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. هم اکنون می توانید این بازی را که قبلاً توسط تیم ما تست شده است از طریق لینک های مستقیمی که در انتهای مطلب قرار داده ایم به صورت کاملاً رایگان دانلود کنید و از اجرای آن لذت ببرید!

توجه : اگر در ورود به بازی با مشکل روبرو شدید، فیلت-رشکن فعال کنید.



  • تغییرات نسخه 4.0

    • تغییراتی در دسترس نیست!
نسخه کامل و آخر  Stay Alive برای اندروید

نسخه کامل و آخر Stay Alive برای اندروید

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

نسخه جدید و آخر Modern Combat 5

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
دیدگاه کاربران